Drbhiöi Smşsysösfoö - Serkan Aydemir

Perşembe, Ağustos 17, 2017

Drbhiöi Smşsysösfoö
Perşembe, Ağustos 17, 2017

Drbhiöi Smşsysösfoö

...

Efkarlıyım dedim senden uzak bir uçurumun yok sessizliğinde. Nereye baksam dünya dönmeye devam ediyordu. Zamanı silmek gerekiyordu gecenin renginden yararlanarak. Ne çok korkularımız vardı eli boş kırık hasretlerimizin düşmanlıklarında. Bir adım daha uzaklaştın benden gezegenlerimin nefeslik mesafesinde. Seni aklımda tutacak kadar gücüm kalmadı sabahın afaki sohbetlerinde. Şiddet, şimdilik beni eğlendirmeyi başaramıyordu. Ne de olsa şiddet bugünlerde karşı çıktığım siyasilerin en sevdiği korku belirtisiydi. Şiddet zaten benimdi sana uzaklaştıkça artan kırılgan gürültülerimizde. Ve dünya büküldü hayallerine takılıp yuvarlanmaya başlarken. Düşüncelerim olmasaydı şimdi tüm hayalim gerçekleşmişti tabi tüm hayallerimin yok olmasıyla. Geçmiş şimdilerimin hoşuna gitmiyordu, gelecek de şimdilerimin. Tıpkı sana bakışlarımda biriktirdiğim çırıl çıplak benliğimin kirli saatleri gibi. Ellerim büyüyordu dünyanın kilolu gözyaşlarında. Ağlama dedi Tanrı sanki bir işe yarıyormuş gibi. Al beni tüm bedenimden götür aşkın sessizliğine. Süre doluyor dedi Tanrı kendisiyle olan aşk üçlemesine tanık olurken. Tanrı kendini bizden daha çok seviyordu. Kaç saat biriktirdim biliyor musun senle dolan gecelerimi sensizlikle değiştirmek için. Bir yerde hani bir gün karşıma çıkarsan unut dedim beni unut ki o gün kelimelerinden alacaklarımı zamanla takas edebileyim. Benim kaç bölünmüşlüğüm var ki bu denli dün gibi yaşayabiliyordum gülüşlerimdeki acımasızlığı denizlerime dökerken. Biraz boğuluyorum ellerimde suya her dokunduğumda.

Ve.

Bırak saçlarına dolanayım dedim önce.
Güçlenmem gerekiyordu.
Yok dedi, bir türlü kabul etmiyordu bensizliğin sıradan yok oluşlarını.
Ne kavgalarım oldu aydınlığa dönsün diye biriktirdiğim kum tanelerimle.
neyse.
parmak uçlarından öperim dedim.
Sen yeter ki izin ver döneyim etrafında.
senli tutulmalarım olsun ömürlük.
Sakin ol ama cahile aklı anlatmak gibiydi sana senden bahsetmek.
Dinle.
Yoktu.
Yoktuk.
Bağır bağırabildiğin kadar ardından bıraktıklarıma.
Şiddet sadece sana yakışıyordu,
Ellerinden çalınmış umutlarımı bulmaya gidiyorum.
Sen bağır ardımdan,
Birazdan dönerim gezegenlerim mesafesinde.
Hiç.

Serkan Aydemir | Drbhiöi Smşsysösfoö




2017.
.
.



0 yorum:

Yorum Gönder