Ritmin Şaheseri - Serkan Aydemir

Cuma, Temmuz 14, 2017

Ritmin Şaheseri
Cuma, Temmuz 14, 2017

Ritmin Şaheseri

...

Yazıyorum, yine yazıyorum. Yaz, yaz, yaz... Sen de yaz yaz yaz bir kenara yaz bütün sözleri diye diye durdum gökkuşağılı merdivenlerde. Ne çok yorulduk diyorum leylama o kendisi mecnununu ararken. Sonra geliyor aklıma, ne sen leylasın ne de ben mecnun. Hep sonradan gelir aklıma der dururum şu aralar. İkimiz de yorgunuz akıntıya kürekten. Tabi ne hayatlar vardı bembeyaz sabahları yaşayıp kararıp giden. Sen hangi büyük felaketlerimi alıp götürdün simsiyah gecelere. Bir sen varmışsın ve biri istiyor seni karanlıkmışsın uçları kırık saçların gibi. Dağınık bir bedenin vardı uyanmaya arefe kala. Üşüyen ellerimi alıp götürebilsen ne çok severdim beni. Yağmurların karla karışık yağardı sensizlikten. Mevsim kış olmasaydı korkusu gözlerimde büyüyemezdi. Söyle ruhum söyle derinde miyim. Söyle ruhum söyle hiç yenildin mi böyle. Söyle sen de söyle hiç acılar biter miydi. Eskiden neşemiz vardı gülümserdik her gün ama birden değişti her şey küçüldü hayaller bir iskambil falında. Uzun uzun anlatamam her şeyi böyle olsun istemedim ben de ama sakın kal deme bana güneş koyarken gecene. Bir türlü alışamadım bu kente. Biliyor musun akşamlar kaldı akşamlarda parmak izlerin. Nereye dokunsam suç teşkil ediyor artık. İçimde öylece büyüyor inan bende eylülün ağrısı ve çok zor saklaması. Görünmez yolun sonu hevesler bir bir solar gözlerinde. O yere giden herkes perişan ama bir zaman mutluyken umudu vardı rüyalarda sarı çizmeli Mehmet Ağa'nın. Benim bu derdim ne yağan yağmurda ne yalancı sonbaharda akıp gidecekti. Ne çok dinledin öyle değil mi? Hep okudun biraz da dinle beni.

Yazımda emeği geçen herkese teşekkürler.

...

Serkan Aydemir | Ritmin Şaheseri



4 yorum:

  1. Ne kadar da güzel bir blog. Kıyıda köşede kalmış elmas gibi. Hayran kaldım size.

    YanıtlaSil
  2. Benim bu derdim ne yağan yağmurda, ne yalancı sonbaharda... final müthiş olmuş Serkan ....

    YanıtlaSil