Sil Çolösx - Serkan Aydemir

Cumartesi, Haziran 24, 2017

Sil Çolösx
Cumartesi, Haziran 24, 2017

Sil Çolösx

...

Gece daha da uzun artık bakışlarını benden kaçırırken. Yaşlanmış olmalıyım ki koşamıyordum peşinden kendi gerçeğime. Dönüp giderken sana sarılmam gerekti. Saçlarına hüzün düşüp duruyordu beni her terk edişlerinde. Alışkanlık haline gelmişti bu. Rengarenk bir siyahlığın içinde saklı kaldım. Tek yapmam gereken ellerini tutup beklemekti gözlerinde parlayacak olan yıldızı. Gökyüzü hep mi karanlıktı sensiz. Kim bilir kaç kez aşkı başlattı gözlerin. Her şeyi bitirmeyi bilen bir adamın laneti gibisin. Bağışla beni diyemedim bile. Yokluğunu biliyordu o aşk yoksunları. Yokluğunu biliyordum bunu bil. Sınırlar koydun yüreğine ama mülteci olacağımı biliyorum artık. Ne de olsa alışkındı ülkem benim gibilerine.

...

Serkan Aydemir | Sil Çolösx


0 yorum:

Yorum Gönder