Domotdox Fçmhü - Serkan Aydemir

Cuma, Mayıs 19, 2017

Domotdox Fçmhü
Cuma, Mayıs 19, 2017

Domotdox Fçmhü

...

Yaşamak şakaya gelirdi ölüme 5(yazıyla beş) dakika kala. Bırak, bari o zaman dünya dayatmasından kurtulmayı başarabilesin. Gül geç diyorum gözyaşlarına elveda ederken. Hem gülüşünle ağlamak kıskanırdı seni herkes gibi. Yaşamak şakaya gelmesin tabi ölüme 4(yazıyla dört) dakika kala. Ne çok hatalarımız vardı kim bilir. Daha 2 dakika önce ölümden habersizdin mesela. En ufak şeyde isyan ederdin dünyaya. Hep şikayet ederdik olduk olmadık gerçeklerde ama birden uzuvlarını kaybetmiş bir adam ya da kadın gelirdi şehrin intihar vakitlerinde. Birden durup düşünürdün halini. Tüm saçma sapan hüznün kayboluverirdi. Sırf o adam ya da kadın gibi bedensel eksikliğin yok diye şükreder kendini mutlu ederdin. İyi ki onlar var değil mi yoksa hiç çekilmezdi dünya kendi iğrenç şımarıklığımızda. Ne çok kendimizi beğenmiştik Tanrı'yı yaratacak kadar egoya sahiptir insanevladı. Güç insanın en büyük zayıflatan gerçeğiydi. Bundandır bırakın rejim yapmayı güçlenin dediğimde de sakın beni ciddiye almayın. Onun bunun çocukları çoğalmaya başlıyor artık haksızlık, kaos, akıl yoksunluğunun artmasıyla. Üzüyordu bu beni. Üzülme ama ölüme 3(yazıyla üç) dakika kaldı. Kurtuluş hep vakitten çalıyordu zaten. Alışkındık olanlara. Yaşamak şakayı gelirdi ölüme 5 dakika kalsaydı ama 3 dakika kala ne çok korkaklık ortaya çıkıyordu. İnsanlar yok olmaya başladığında hayvanlık dürtüleri etrafa saçılıyordu. Hep çıkar ilişkisi bunlar, işin diğer tarafı bu kadar çıkarcı insanlar varken daha toplamayı/çıkarmayı yapamayan insanlar dolu etrafımızda. Eğitim sistemimiz de zaten bozuk mu ne diyorlar yıllardır. Merkezi "insanlık" olmadığı müddetçe eğitim yok olan toplum yaratıyordu işte ölüme 2(yazıyla iki) dakika kala.

Kaldır elini, ben de varım de artık olup biten tüm görmezden geldiklerimize. Mutlu ol sen de düşünme sakın hakkı yolunda ölüp giden değerleri, mutlu ol diyorum hem ne kaldı şunun şurasında. Bir adım daha atsan gerileyecekti dünya, o kadar boşluk biriktirmiştin hem de bedavaya. Sokak ortasında kocası tarafından öldürülen o kadının fotoğrafını çek sonra paylaş orada burada lanet olsun kadın katliamları diye. Al beğenini mutlu et egonu ama o kadın öldü sırf sen paylaş diye bunları. Ölüme 1(yazıyla bir) dakika kala yine de çocuklar gülümsüyordu bana yaşama inat ama ölümün yaşamak olduğunu bilmiyorlardı, daha çocuklardı o benden önce ölen çocuklar. Artık saniyeler var, çok az kaldı. Gerçekten çok az kaldı aşk, akıl, adalet... Çok az kaldı karetta karettalar gidin kurtarın onları. Yap bir şeyler işte. Bak okudun, kalk şimdi de bir şiir oku ya da sokağa çık yere bir lira at bulan mutlu olsun gönlümüz zengin olsun saniyeler kala. 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1....

Ve yeniden başlıyoruz.

Serkan Aydemir | Domotdox Fçmhü




2017.

0 yorum:

Yorum Gönder