Fweş Zwjakutuz - Serkan Aydemir

Perşembe, Şubat 02, 2017

Fweş Zwjakutuz
Perşembe, Şubat 02, 2017

Fweş Zwjakutuz

...

Dünya dönüyormuş diyorlar, insanların dönek tavırları çoğaldıkça. Daha bir kendimle yüzleşmem artıyordu aynılıklara şahit olduğumdan. Birkaç cümlem vardı bazılarına. Giyince bedenime bir türlü olmayan yalanlarım vardı utanmayan. Haddimi aşıyordum hep yerin diplerinde yaşayan iktidar sahiplerine. Benim de sosyal paylaşım adreslerim vardı sosyalliği öldüren. Neden olmasın ki ben de istiyordum beynimin yok olmasını. Devletlerin haddimi aştığıma şahit olmasını. Ben de hepiniz gibi geri zekalıydım. Bilişsel çelişki kuramını da bir ara okuyun derim ya da herkesin sadece bir ay açların doyurulduğu o malum zamandan sonra da yine acıkacağını bilmesini. Kültür, aptallığın akla uzaklığını zekice yakınlaştıran bir araç artık. Neyse ki tuvalete gidiyoruz. Evet, belki bazılarımız bunun farkında değil ama pislik zihniyetlerimiz en azından yani bazen atılıyordu o bilmem ne utangaç saatlerde. 

Dünya dönüyormuş diyorlar, artık inanmıyorum yani. Dünya tepsi şeklinde ve bizler de üzerindeki börek. Yedikçe yiyorlar haklarımızı, adaleti, insanlığı... 

Afiyet olsun.

...

Serkan Aydemir | Fweş Zwjakutuz


1 yorum: