Iysmsxom Hstiğ Jidyri - Serkan Aydemir

Cumartesi, Ocak 14, 2017

Iysmsxom Hstiğ Jidyri
Cumartesi, Ocak 14, 2017

Iysmsxom Hstiğ Jidyri

...

Bazı şeyler bakışlarda eksik anlatılırdı...
otobüs duraklarında,
rüzgara karşı...
Ellerinden düşen yapraklarda hayatlar yaşama tutunurdu aniden...
belli belirsiz ağlamalarla ne insanlar geçiyordu ruhların eşiğinden...
her adımda eksikliklerim artıyordu zamanda rengini kaybederek.
Siyahın bir renk olduğunu karanlıklarımın değişkenliklerinde daha net görebiliyordum.
Bak,
durma,
bak.
Endişelerimiz artarken,
artık korkularımız bizden saklanıyordu...

...

Serkan Aydemir | Iysmsxom Hstiğ Jidyri




2017.


8 yorum:

  1. Eksiltili cümlelerde anlattım içi sen dolu günlerimi...

    YanıtlaSil
  2. Bir zamandı gelip kaçan bir umuttu yitip giden anlamsız duraklarda kalmış yarım cümleler gibi korku bir figan gibi sarıyordu ruhları oysa endişeler koruklar soğuk bir nefesin sessizliğin de son buluyordu yeni umutlara yol almak için ....Sessiz kaldım Güzel satırlar Yüreğinize Emeğinize Sağlık Serkan Bey Hoşgeldiniz Bu arada :)...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sessizkaldım...
      hoş bulduk...
      çoğu kez burdaydım da uzaktım işte..

      Sil
  3. Kelimelere yansıyanların çağrıştırdıkları gün batımında ..
    Hoşgeldin ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi seyirler o zaman Elsa.. :)
      hoş bulduk....

      Sil
  4. Korkularımız bizden saklanıyordu... saklanıyordu... Yoksa onlar da bizden mi korkmaya başladı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan en kötüsüne sahipti hep...

      Sil
  5. yaşama tutunma çabalarımız ve korkularımız hep aynı yönde.

    YanıtlaSil