Boşluğa Sığmayan Parmak Aralarım - Serkan Aydemir

Pazar, Mayıs 29, 2016

Boşluğa Sığmayan Parmak Aralarım
Pazar, Mayıs 29, 2016

Boşluğa Sığmayan Parmak Aralarım

...

Sonu her türlü güzel biter diye bir masal başlatmıştım yıllar önce. İşte tam ortasında kaldığım masalın istifasını kabul ediyordum bugün. Başka şehirler görmek istiyordu tabi. Başka hayatlar ve sıradanlığın bıkmış halinden kurtulmak istiyordu. O da haklıydı, insan bildiği kadardı. Güneşin sessizliğiyle gidişine üşümeye başlamıştım önce. Terk edişlerime alışmış olsam da anlık tedirginlik birkaç anlam kaybı yaratıyordu bende. Parmak aralarıma sığdıramadığım kadar devrik cümlelerim vardı paslı bir kapının gıcırdayan sesssizliğinde. Bakışlarımdaki belirsizlik bundandı ama bakmayı bilmeyen o kadar çok insan vardı ki bakışlarımda anlam çıkartabiliyorlardı. Dünya, acınası bir haldeyken mutlu olmayı başaran aptalların çoğaldığı bir evrendi. Bunu hep söylüyordum beni hep dinlemiş gibi yapanlara. Atmosferimde derinliğim artarken tam bir delilik başladı avuçlarımda. Belki birkaç dakika oldu ama bakışlarımla kaçışlarım arası çok uzundu. Yaşamak için dünden kalma aynılıkları yapmaya çalışıyordum bugünümü yitirirken. Bakışlarımla kaçışlarım arasında ölü bedenlerimi saklıyordum aynılıkları biriktirmeyi alışkanlık haline getirdiğimden. Bazen kendimi sevebiliyordum kendi kendime kaldığımda. Benim bazenlerim çoktu bazı zamanlarda ve hep saklanıyordum deliren avuçlarımda,
             
                    ölümden sonraları...

...

Serkan Aydemir - Boşluğa Sığmayan Parmak Aralarım


2 yorum:

  1. Saçlarıma sığmayan yıldızlar gibidir hayat..
    yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Neden aklıma sezainin seyrek dişleri geldi (üstelik aynı dişlerin dört yaş hali oğlumun ağzında diziliyken) :)) Çooook özür diliyorum, hiç istemeden cıvıttım ;)
    Yazının harika olduğunu söylememe gerek yok, o kendini zaten gösteriyor. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil