Hafta İçi Değersizlik - Serkan Aydemir

Salı, Ocak 26, 2016

Hafta İçi Değersizlik
Salı, Ocak 26, 2016

Hafta İçi Değersizlik

...

ve değersizdim...
üstüm kalsın dedim sonra...
harca harca bitmesin yalnızlıklarım...
ne çok kum tanelerim kayboluyordu,
seni izlerken...
beş parasız mahremiyetimle vedalaşmaya bir türlü fırsatım olmadı hiç,
uzuvlarına kadar özgürlük vardı zaten senle dolan denizlerimde,
ne zaman duysam adını,
hala bir sensizliğim var diyorum,
kimse bulmasın diye gözlerimi kapatıp izlediğim sensizliğim...
seni ne zaman izlesem,
gözlerinden göçmen kuşlar geçiyordu her mevsim seni yaşamak için...
seni her izlediğimde,
avuçlarıma sığdıramıyordum dualarıma küfreden hiçliğimi...
hayat beni harcarken,
üstüm kalsın dedim sonra...
artık sadece ayaklarıma dolanan yağmurlarım vardı,
Tanrı tarafından kirlenen kullanılmışlığım...

yağmurlarıma takılıp düşerken,
tüm gün seni izledim yine,
bakmaya doyamadığım karanlığım bana eşlik ediyordu bugün,
günlerden salı...
ne çok hiçlik biriktirmişti pazartesinden kalma,
ve değersizdim...
herkesin fiyatının belirlendiği çarşambalara giderken..

eksik,
tanımsız,
sensiz...

...

Serkan Aydemir | Hafta İçi Değersizlik


2016.

7 yorum:

  1. Tüm eksiklikleri toplasak bir bütün etmeyecek değil mi şu dünyada?

    Selam olsun kalemi ve gönlü güzel arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da selam olsun Hamiyet...
      Teşekkür ederim...

      Sil
  2. tanımsızlıklar günleri selamlar..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bloga ara verdiğim şu kocaman zaman diliminde aklımdan hiç çıkmayan, sürekli okuyup kaçtığım nadir bloglardan biri de burası. Özlemişim yorum yazmayı :'(

    YanıtlaSil