Yaşamak Ömürden Her Zaman Büyüktü - Serkan Aydemir

Cuma, Ekim 16, 2015

Yaşamak Ömürden Her Zaman Büyüktü
Cuma, Ekim 16, 2015

Yaşamak Ömürden Her Zaman Büyüktü

...

Ne çok uzaktım kendimden denizlerimin mesafesinde
yağmurlarım bugün siyah renkte yağıyordu gecede kaybolmak için...
fazla sessizlerdi,
ve bugünlerde,
sana yazdığım şiirli günleri özlüyordum,
ele avuca sığmayan hayallerimi,
bugünlerde,
ölümün vasat geçişlerini alışkanlık haline getirmiştim..

ve belki de şimdi geceyi hayallerimle boğmak istiyordum,
tüm içinde saklı kaybolmalarımı katletmek,
ama birden hafif bir esinti,
saçların uzamış olmalı ki
rüzgarlarım çıkageliyordu geçmişin gölgelerinden,
nihayet..

Gece, benden korkuyordu...
eski dosttan düşman olmaz dedim önce,
ve zamanı durdurmak için anlamlı bir şiir okuyordum,
koltuğuma yayılan yalnızlığıma bakarken...
ne kadar da rahattı,
oysaki yalnızlıklarımı sığdıramıyordum iki cümlenin arasına,
uyuya kalıyorduk yağmurla karışık kusursuz cinayetlerimizde,

ne çok uzaktım kendimden bakışlarımın mesafesinde,
gözyaşlarım hep benden uzağa yağıyordu yalnızlıklarımı rahatsız etmemek için.
esmeye geç kalmışlardı,
rüzgarlarım terk ediyordu beni sensizlikten...
ve belki de,
ne çok uzaktık,
ölümün mesafesinde..
kendimizden..
...

Serkan Aydemir | Yaşamak Ömürden Her Zaman Büyüktü



2015.

2 yorum:

  1. Geceye doğru dizelerin ne de iyi geldi Serkan kendimi gördüm yine.
    Geceye saygıyla, kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel Elsa ruhuna dokunabildiysem..

      Sil