Adımlarımla Ağırlaşan Kaldırımlarım - Serkan Aydemir

Cumartesi, Mayıs 16, 2015

Adımlarımla Ağırlaşan Kaldırımlarım
Cumartesi, Mayıs 16, 2015

Adımlarımla Ağırlaşan Kaldırımlarım

...

ne kaldırımlar geçtim şehirlerimde kaybolmak için,
alışkındım zaten saçlarından esen rüzgarlarla sokaklarımda dolaşmaya,
ama zaman,
adımlarımı silmiş anılarımdan...
utanmazın tekiydi zaten...
birini sevmek istiyordu adam,
kaldırımlarımdan geçerken,
daha bir ısıtıyordu güneş öğleden sonralarımı,
adımlarımla düşüncelerim saklı bir sen yaratıyordu,
güneşi batmaz maviliklerimde...
adımlarımla adını hatırlıyordum...

ne kaldırımlar geçtim sırf seni yaşamak için,
alışkındım zaten şehrin her yerinde seni aramaya,
ama kendim,
çekip gitmiş anılarımdan,
utangacın tekiydi zaten...
birini sevmek istiyordu o adam,
birini,
avuçlarınla gökyüzünü boyarken,
ne çok yakışıyordun saçlarından yağan yağmurlarına,
adımlarımla sana ıslanıyordum,
güneşi batmaz maviliklerimde,

ama zaman,
adımlarımı silmiş anılarımdan,
utanmazın tekiydi zaten,
ve birini sevmişti o adam,
gecenin kaybolmalarında kararırken...

...

Serkan Aydemir | Adımlarımla Ağırlaşan Kaldırımlarım 


2015.

9 yorum:

  1. gecenin kaybolmalarında kararan bakışlardır geçmişin kalemine ortak olan..
    işte şimdi kavrıyor güneşi batmaz mavilikler, saçlarda savrulan hayalleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçikmiş bir zaman kaldı ellerimizde, tüm acelemiz ondan...

      Sil
  2. Tekrar tekrar okudum...Ve yine okudum...

    YanıtlaSil
  3. "ne kaldırımlar geçtim sırf seni yaşamak için."
    çok güzel.
    elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. hayatın acı hissedilen bir kaosudur zaman..

    YanıtlaSil
  5. güneşi batmaz maviliklerimde
    adımlarımla adını hatırlıyorum.. herkesin ruhuna dokunan kelimeler var bu satırlarda bende ilgilenirdim şiirle ama duygularım yok oldu sanki sayfalarca yazan ben hislerimi kaybettim yıllardır şimdi sadece okuyorum kendimi arıyorum bir başkasının bıraktığı satırlarda kalemine sağlık... bu arada bende blog dünyasına yeni katıldım desteklerini beklerim arkadaşlıklar dostluklar kurmaya geldim cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek yapman gereken eskileri okumaktır...
      Şimdilerinde hislerini kaybettiysen geçmişine yürü onlar hala aynı yerindedir..
      ve hoş geldin...
      Çilekli reçel en sevdiğimdir :))

      Sil