Hayata Geç Kalan Tren Yolculuğu - Serkan Aydemir

Salı, Mart 17, 2015

Hayata Geç Kalan Tren Yolculuğu
Salı, Mart 17, 2015

Hayata Geç Kalan Tren Yolculuğu

...

Elveda yorgun hayal kırıklıklarım,
zamanında kalkmayan bir tren yolcusuyum artık,
neyse ki bu yolculukta hüzünlenmek bedavaydı,
gülümsemek yasak...
ellerime bakmaktan yorulurken,
ne güzeldi her yere geç kalan yağmurun sesi,
her şey saçlarına dokunmak içindi sanki,
geç kaldıkça anlıyordum,
geç kaldım sevgili,
ölüme bile her gün geç kalıyordum...
cümlelerime..

geç kaldım sevgili,
geç kaldım geçmişime,
sevişmelerime...
ve manzaram hep mi siyahtı tarifi az tadımlık eziyetlerimde...
kime baktıysam kendimden uzaklaşıyordum artık,
ruhların fahişe tükürmelerinde,
kime baktıysam Tanrı'yı utandırıyorduk...
vagonun içinde zamandan arta kalanlarla yaşarken,
her istasyonda ne ruhların ölümünü izliyorduk.
ve bana küfreden hep karanlıkken
zamanında kalkmayan bu tren yolculuğumuzda,
neyse ki bedavaya hüzünleniyorduk..

...

Serkan Aydemir | Hayata Geç Kalan Tren Yolculuğu



2015.

13 yorum:

  1. Trenle gitmek niye bu kadar insana kendini hatırlatıyor. Niye bu kadar "romantik" ve "sanata" yakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem belki de hayatın bu yolcuğuna en çok uyan taşıt ya da sakinliği... Uzun yolculuğu trenle yapmak ayrı bir keyiftir. Tabi eski trenlerle olanda vagonlu.

      Sil
  2. Ne enteresan kurguları var şiirlerinin Serkan. farklı. Seviyorum bunu:)
    Güzel cümleler peşi sıra...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünceler Hayal, bazen ben de şaşırıyorum yazdıklarıma...
      İlginç bir hayat belirtisi...
      Yorumun için de teşekkürler...

      Sil
  3. ya biz geç uyanmıştık ya da çok erken kalkmıştı tren.
    ve her bir geç kalış, başkaca bir sağanağa bırakıyor bizi,
    o sağanaklarda ıslanırken unutuyoruz, ilk aradığımız neydi?

    YanıtlaSil
  4. En kötüsü de yorgun hayal kırıklıkları ile başbaşa kalmaktı gülümsenin yasak olduğu mekanlarda...

    YanıtlaSil
  5. Bir yol var önümüzde tren raylarının sesleri arasında, trenin varacağı istasyon kayıp asla duramıyor bu yüzden ve yine hep bu yüzden geç kalıyoruz var olmalara..

    YanıtlaSil
  6. Sevgili şair ruhlu insan yazılarını okudukça, sesini merak ediyorum doğrusu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında birkaç denemem vardı seslendirdiğim... Sonra bıraktım ne de olsa şiir okumak başka bir şey hatta çok başka... Bazen şiirin kendisine hakaret eder okuyucu bazen de yüceltir... Ben hangisini yaptım bilmiyorum, ama bıraktım okumayı...

      Sil
    2. Immm..Ama paylaşırsan burada da zevkle dinlerim ;)
      Bak benim de sesim öyle çok süper sayılmaz ama şarkı söylemeye bayılırım:)) Her an her yerde:))
      Hatta geçenlerde bloğa bile koydum:)

      Sil
    3. Eski blogumda paylaşmıştım onları baya önce... Şimdi nereden bulacağımı bile tam bilmiyorum. Eğer bulursam sana mesaj atarım söz. :))

      Sil
    4. Beklerim ki ben de o halde;)
      Ya da istersen benim için yeniden seslendir:))
      Bak sana nasıl artist muamelesi yapıyorum gör, ben de hayran kişisi oluyorum tabi bu arada:))

      Sil
    5. :)) yapabilirsem haberin olur Sürpriz ve ne demek benim için bir onur olur dinlemen...

      Sil