Dünya Kadın'ımın Günü - Serkan Aydemir

Pazar, Mart 08, 2015

Dünya Kadın'ımın Günü
Pazar, Mart 08, 2015

Dünya Kadın'ımın Günü

...

Kaç gece daha yüzsüzlüğümü alıp yıldızlardan atlayacaktım cesaretimin terk edişlerinde. Gökyüzüne her baktığımda adımlarımda ne kadar da boşluk birikiyordu böyle. Seslerin beton etkisi zamanın geçişini engelliyordu tarihi geçmiş bedenlerimin arasından. Kurtulmayı yanlış anlamıştınız. Ne hayallerle yola çıkan insanlar vardı hayalleri için hayallerini satmaya giden. Tarihinde hiçbir şey barındırmayan yok olmuş kişilere rastlıyordum kendimden geçerken ve saçlarımız ne kadar da uzamıştı böyle. Ne yağmurlardan geçtik kim bilir ve olan olmuştu, artık yalnızlıklarımız bile ücrete tabiydi ayrılıkların sıraya girdiği çığlıklarda. Bırakın insan olmayı, bir bedene sahip olmak yaşamanıza yetiyordu bugünlerde. Her yerim eksik kalmıştı bakışlarımda denizlerimi doldururken. Bugün kadınımın doğum günüydü ve ben yine anı kaçırıyordum boşluklarıma kurulu saatlerim arasından. Saçlarına dokunan rüzgarların geçmesini bekliyordum denizin bakışlarını yansıttığı yağmurlarında. Bugün dünya kadınlar günüydü ve ben yine nefret ediyordum gözyaşlarımla biriken yalnızlıklarımdan.

...

Serkan Aydemir | Dünya Kadın'ımın Günü


08.03.2015

8 yorum:

  1. Yine oldukça anlamlı bir yazı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ceren... Senden bunları duymak çok değerli...

      Sil
  2. Dilerim bir gün gözlerinde yaşlar değil gülücüklerin pırıltısı biriksin.

    YanıtlaSil
  3. kurtulmayı da önceyi de yanlış anlatmışlar.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, yeni keşfettim bloğunu, yazıların çok güzel , çok değerli. Güzellikler dilerim, sevgiler!
    Gamze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Gamze, ben de senin blogunu keşfe çıkarım şimdi :D Hoş geldin...

      Sil