Sınırlarımda Biriken Sensizlik - Serkan Aydemir

Perşembe, Şubat 05, 2015

Sınırlarımda Biriken Sensizlik
Perşembe, Şubat 05, 2015

Sınırlarımda Biriken Sensizlik

...

Çaresiz bir kasım, eylülü kıskanıyordu hep.
ne çok kendimizi beğenmiştik çoğu gecelerde,
tüm ihtişamıyla saatler geçerken avuçlarından
ne çok benlikler bulmuştuk siyahın sınırlarında,
sözlerin yürekleri incittiği o anda,
ne fark ederdi ki gökkuşağındaki renklerin sırası,
sensiz şehirlerden kaçıp kurtulanların sayısı...

küçük bir vedada saklanırken,
bildik bilmedik ölüm anlarımız vardı azrailin görmezden geldiği,
ve nefretlerim küfleniyordu intikam arzularında,
saatin dakikalarında saklı tükürmelerim vardı dünyaya,
benim en gerçek halim hep senin sınırlarında saklıydı,
sınırlarımızda ne çok mülteci barındırıyorduk,
saçlarından da fazla,
birbirimizden kopan cümlelerdi sınırlarımızda yaşamaya çalışan...

ne çok söz biriktirmiştik,
yaşam kumbarasında...

...

Serkan Aydemir | Sınırlarımda Biriken Sensizlik

8 yorum:

  1. Sınırlar olduğu sürece, önemi olmayacak gökkuşağındaki renklerin sırasının.. Zira sırayla siyaha dönecekti tüm renkler.. Ve biz yaşatmaya çalıştıkça o cümleleri, ruhumuza sıkılmış birer mermi olacaktı, unutulan, duyulmayan, saklanan her cümle...

    YanıtlaSil
  2. Her geçen dakikada kuruyan bir nehir gibi eksiliyoruz ve tüm mülteci ruhlar seyre geliyorlar sınırlarımıza..

    YanıtlaSil
  3. gerçek halimiz yani kendimiz olmamız sanki başkalarının sınırlarında kalıyor. geçen ilineksel kelimesinin anlamına bakarken bağımsız kendi olamayışımızı düşündüm. aslında yaşanmışlıklar, geçmiş, hayatın yüklediği roller bizim kendimiz olarak kendimizi ifade etmemizi sınırlıyor sanki. belki de biz aşk yahut sevgi bağı ile bağladığımız insanlarda yansımamızı görüyoruz/görmek istiyoruz. şimdi yazdığının bütünü ile alakası yok yazdıklarımın ancak iyi bir şiir, yazı farklı çağrışımlar bırakır insanın zihninde. şu anda da o çağrışıma dayalı olarak yazdım umarım anlatabilmişimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım Bahar, haklısın yaşanılan her şey bir yerde sınır koyuyor düşüncelerimize...

      Sil
  4. Yaşam kumbarasında biriken sözler bazen anlatmaya yetmiyor yaşatılanları...

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Şair Ruhlu İnsan,
    Bloğunu yeni keşfettim,
    yazdığın bu şiir de bazı cümleler var ki, bana çok eski günleri hatırlattı. Bir selam vermek istedim bu yüzden:)

    Haa bir de ben hiç söz biriktirmem, içimde ne varsa genelde dilimde oluyor, istesem de beceremem zaten. Susmaya kalksam sustuklarım daha da büyür içimde, kusup rahatlarım ben de. Konuşamazsam da şayet şarkı söylerim, bir tür terapi gibi:) Tavsiye ederim....Sevgiler...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Sürpriz Misafir :))) Adına yakışır bir geliş... En güzeli zaten içi dışı aynı olmalı insanın ve her zaman söylerim müziksiz hayat yoktur :D

      Sil