Şehrin İsyanı - Serkan Aydemir

Çarşamba, Ocak 21, 2015

Şehrin İsyanı
Çarşamba, Ocak 21, 2015

Şehrin İsyanı

...

Sanırım, yalnızlığım benden nefret ediyordu. Zar zor sığıyorduk yatağa. Bazı geceler uykusuz kalıyorduk. Ne hayaller çürütüyorduk kimsenin bilmediği kelimelerde. Yalnızlığım benden nefret ediyordu. Anlıyordum, ben kimi sevdiysem benden nefret ediyordu zaten. Adımı hatırlasam gerçekliğimden uzaklaşıyordum çoğu kez. Sizleri hatırlasam, işte o zaman anın yok oluşuna şahit oluyordum. Her şey yoktu tüm varlıkları içinde. Ne kadar da çok şimdiki zaman kelimelerime rağmen geçmişimi unutamıyordum. Öyle filmlik bir hikayem yoktu. Şimdiki zamanım o kadar kötüydü ki geçmişim bu sayede güzel duruyordu izleyenlere. Etrafta bizi izleyenler vardı. Nereye baksan çok uzakta oraya bakan bir insanı görebilirdin. Hepimiz göz göze geliyorduk yaşamın bazı uçurumlarında. Düşmeyi başaranlardı işte onlardı kalıp yargıları aşan. Ne ateş ne su ne de toprak dünya ön yargılarla oluşmuştu.  Bunca zaman yaşadıklarımızdan öğrendiğimiz tek şey bir hiçti ve yalnızlığım benden nefret ediyordu. Kızgınım aslında... Neler yaptım onun yokluklarına. Sevmekten bile vazgeçtim. Anı yaşanmamış hatıralarımı sırf onun için unuttum gitti. Ne güzel de yakışıyorduk oysaki. Daha o gün yağmurlarımızdan kaçıyorduk düşüncelerimizle aydınlanan sokak lambaları arasından. Bugün yoktuk ve gece artık karanlıktı şehrin ışıl ışıl parlayan kahpe zihniyetlerin bakışlarında. Gece, bugün siyahını terk ediyordu, beyaza yapılan haksızlıklardan.

...

Serkan Aydemir | Şehrin İsyanı




8 yorum:

  1. yalnızlığım benden nefret etse de hiçbir zaman terk etmedi beni ... her geçen gün çoğalarak geliverdi başucumda bekledi beni.. kimselerin beklemediği kadar kimselerin göremediği o kadar yalnızlığım şahittir ben'lerime...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlığa ihtiyaç duymamızın nedeni alışkanlıklarımızdan geliyor... Ne o gidiyor ne de sen.

      Sil
  2. yalnızlığıyla insanın anlaşması sanırım zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlar olduğu müddetçe de her zaman zor olacak Bahar.

      Sil
  3. Yalnızlığını sevmeli insan.Alışmalı varlığına.
    Yalnızlık kadar sadık bi şey daha var mı ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sorun SeSSizlik, yalnızlık bencildir. O yalnız olmak için hep senin yokluklarında dolaşır. Sadıklığından değil yani... Hepsi kendi istedikleri içindir...

      Sil
  4. ah yalnızlık..zor zanaat aslında..

    YanıtlaSil
  5. Senin olmamı istedin; ama belki de bir aşık gibi
    İnatla bunca zaman kendine sakladın belki de
    Bir tohum gibi serpildin, filizlendin, ben oldun belki de
    Yatağımı bile paylaşabilmek için benimle.
    Diyor şarkıda ya işte öyle, o kadar fazla içimizdeki yalnızlık ve her geçen gün sahip oluyor ruhumuza hatta bedenlerimize.

    YanıtlaSil