Neyse Dinleyin Bu Müzikleri de Biraz Kafanız Dağılsın - Serkan Aydemir

Salı, Aralık 23, 2014

Neyse Dinleyin Bu Müzikleri de Biraz Kafanız Dağılsın
Salı, Aralık 23, 2014

Neyse Dinleyin Bu Müzikleri de Biraz Kafanız Dağılsın

...

Bilen bilir ,ama bilmeyenler için ya da tekrardan bunları dinlemek isteyenler için şu alttaki müzikleri bir zahmet dinleyin. Ha tabi Alternative Rock ya da Punk severler tabi ki :) Bu tarz müziklere uzak olanlar da dinlesin çok şey kaçırıyorlar çünkü yeter artık ya zaten dünyayı yok eden asıl sebep insanların Rock dinlememesinden geliyor :)))...

Not: Hemen kızmayın diğer müzikler de güzeldir candır, ama Rock artık okullarda öğretilmeye başlansın. Bakın görün nasıl gelişiyoruz. :)

İyi dinlemeler....












.




21 yorum:

  1. İnanır mısın bugün senden bir müzik listesi postu isteyecektim. Şu bloguna koyduğun meşhur şarkılardan dolayı. Hala istiyorum tabi.. Çünkü bu post farklı bir tarz içeriyor.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ta nerelerden bak düşüncelerini okuyabiliyorum :)))) İstediğin tarz müzikleri daha önce post etmiştim Aslı.. Hatta bak yukarıda hemen yorumların üstünde "aynı tür paylaşımlar" bölümünde iki adet post var onlarda daha çok istediğin türler var, ama sana özel bildiğim çoğu şarkıyı listeleyip göndereceğim... :)

      Sil
    2. Beni çok mutlu edersin, özellikle kitap okurken doğru bir seçim oluyor senin müziklerin.. Bu arada yeni tasarım hayırlı olsun, sanırım ikimizde yeni yıla sarı siyah giriyoruz.. :)

      Sil
    3. Teşekkürler... Sen de değiştirmişsin sana da hayırlı olsun... Değişim iyidir nede olsa, değişim eskisini yitirmektir de neyse şimdi o konulara girmeyelim :D Seni çok iyi anladım Aslı benim de kitap okurken dinlediğim müzikler var daha çok düşünmek için... Ha bak hatta ben sana benim arşivdeki müziklerimi yükleyim bir depolama sitesine linkini sana atim sen de indir hemen dinlemeye başla :) Halledim twitten mesaj atarım linki...

      Sil
  2. Değişim eskinin üstüne yenilik katmaktır, dönüşümün sonucudur eskileri kaybetmek. Eğer öyle olmasaydı değişim yaratamazdım ben, eskilerden biraz zor koparım da :) Bekliyorum mesajını, yeni yıl hediyem olur :)

    YanıtlaSil
  3. İyi tercihler olmuş :)
    Müzik dinlemek gibisi yoktur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ceren, kesinlikle müzik olmasaydı aman tanrım düşünemiyorum... :)

      Sil
  4. Placebo candır :) şarkı seçimlerin çok güzel bu tarz sevdiğine göre sana bir müzik grubu tavsiye etmek istiyorum Sacred Flames bakalım beğenecek misin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Placebo her şeydir her şey :))) dediğin gruba bir bakım o zaman...

      Sil
  5. kafalar dağıldı, güzel bir nostalji oldu. :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında son ses dinlemek isterdim ama gecenin bu vakti pek mümkün değil :)) Şimdilik 5 tanesini dinleyebildim ...Kendime geldim desem yeridir..
    Oruç'a gelince, ben " İle " kitabına bayılırım.. Ama tabi ki, yansımalar farklı olabilir. Gözüne kestirdiğinden başla bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müzik her dilde güzel sonuçta...

      Tamam Oruç'un İle kitabını listeme kattım :)

      Sil
  7. Ne güzel dün yorum yazdınız, yine beklerim hep beklerim :)

    Müzikler hoş! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur Kafa Adam, ben de beklerim her daim :)

      Sil
  8. elinize sağlık..bende bi ara fırsat bulursam nostaljik müzik listesi yapmayı düşünüyom...siyaset kafamı allak bullak ettii..)) iyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol.. Siyasetten biraz uzak durmak lazım fazlası bizi bitiriyor sonuçta. :))

      Sil
  9. rock sevenlerdeniz, hepsi çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman Bahar :)) beğenmene sevindimm..

      Sil