A P T A L L A T P A - Serkan Aydemir

Salı, Aralık 16, 2014

A P T A L L A T P A
Salı, Aralık 16, 2014

A P T A L L A T P A

16.12.2014

...

Yıllarını farkında olmadan beraber geçirenlere bakıyorum da sevgiliyle bir gün geçirebilmek ne kadar uzun bir süreydi. Zaman geçtikçe anın önemi yaşlanıyor belki de. Sevgiliyle geçen bir saat bile ömre bedel olmalıydı oysaki. Hep sonralarımızda yaşadığımızdan ya da hep bir şeyleri bekleme alışkanlığımızdan anı yok edecek düşüncesizliklerin saldırısı altındaydık, benliğimizi çıkartıp attığımız günlük hareketlerimizde. Bazılarımız farkındaydı olanların, ama yanımızdakiler o kadar korkaktı ki gerçeği gösterme cesaretimizi aptallık olarak adlandırıyorlardı.  Yanınızdaki insanları seçmelisiniz, çünkü sizleri o uçurumdan atanlar en yakınınızdaki insanlar olacaktır. 

Daha kaç kere kendimden uzaklaşmam gerektiğini kendime anlatmak zorundaydım. Kendim geri zekalıydı gerçekten. Sanırım hayat aptallaştırıyordu beni sizin gibi. Emin olun her şeyden nefret ediyordum: İyilikten, kötülükten, benden, sizden aklınıza ne geliyorsa işte. Her şey olmasaydı hiç bu kadar hiçliğe sağlanıp kalmayacaktım çünkü. O olmasaydı bu halimizi bilmeyecektim. Kendinize bakın onlar olmasaydı bugün bunları yapmak zorunda kalmayacaktınız. Dünyada herhangi bir çocuğun acı çekmesini engelleyemediğim için bu kadar kendimden nefret etmeyecektim. Hiçbirinizin aklına gelmiyor mu? Tanrı varsa neden o kadının tecavüze uğramasına izin veriyordu? Neden ölme hakkımın olduğunu söylediğimde Tanrı, beni suçlu buluyordu hem de bana sormadan yaşattığını düşününce. Bana kızacaksınız biliyorum, ama Tanrı'ya inanmak latpalıktır. Tersi de doğru tabi ve nihayet belki bunca yıldır ilk defa kendim oluyorum, bugünlerde aptalı oynuyorum. 

...

Serkan Aydemir  |  A P T A L L A T P A



5 yorum:

  1. bizleri o uçurumdan atanlar en yakınlarımız oldu malesef...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogumda Kitap Çekilişim var katılımınızı beklerim,
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap çekilişi her zaman iyidir İlknur da face kullanmıyorum bilgi verdiğin için teşekkür ederim.

      Sil
  3. İç sesim olmuşsun bu yazıyla. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil