Yağmurlarımı Sakla Kaybolmalarıma - Serkan Aydemir

Cumartesi, Kasım 01, 2014

Yağmurlarımı Sakla Kaybolmalarıma
Cumartesi, Kasım 01, 2014

Yağmurlarımı Sakla Kaybolmalarıma

01.11.2014

...

Ölüm, bana bir akşamüstünü hatırlatıyordu
manzarası çalınmış bir denizi...
gerçekleştiremediğimiz saatlik intihar deneyimlerimizi
kaç kez daha nefes alacaktım ki,
bir türlü tutturamadığım kalp atışlarımda,
tutturduğuma satıyordum çürüyen kelimelerimi...
ya da bir nevi eksiliyordum tarihi silinmiş kavuşmalarımda...
hem ne zaman başladı ki yalnızlığım
senden sonra yaşamı bu kadar ciddiye alıyordum...
geceye giderken...
yoluma kim çıktıysa,
onlarda,
beni senden uzaklaştıran eksiklerimi arıyordum...

Ölüm, bana gözlerini hatırlatıyordu...
yağmurlarımızda sakladığımız hayalleri...
oysa ki kaç bulut daha gerekliydi kendimden kaçmama,
ben yağmurlarımı saçlarında biriktiriyordum,
dokununca yaşamak için,
gecenin bir vakti...
yağmur yağarken,
yanımdaki insanlar yok olmaya başladı...
ne az insan kaldık,
yalandan bir beden yaratmışlardı ki,
saçlarından düşen yağmurlarımızda ruhsuzlaşıyorlardı...

...

Serkan Aydemir | Yağmurlarımı Sakla Kaybolmalarıma



2014

14 yorum:

  1. Sahi ne zaman başladı yalnızlıklarımız? İlk ne zaman fark ettik?

    YanıtlaSil
  2. Ölüm bana gözlerini hatırlatıyordu çünkü onları son gördüğümde bir acı saplanıyordu içimde bir yerlere. Gözlerimi aydınlığa açmaya çalışırken, onlar benden daha güçlü çıkıp beni karanlığa çekiyorlardı. Usulca kapandıklarını fark etmemiştim bile.Yağmurun altında ıslanıyordu bedenim, hissetmiyordum ama görüyordum. Yalnızdım, bulunduğum yer duvarlarla kaplı değildi ama kapıların ardında kalmışlığım ve hiçliğim emin olduğum tek hissiyatımdı. Zaten canım yanıyordu bir de şu yalnızlık işi daha da fena dokunuyordu. Bir zaman sonra aklımın sınırlarını zorladığım düşüncesine uyanmak istedim. Pes etmiştim ama geç kalışım zamanın bile benimle alay etmesine neden olmuştu. En sonunda anlamıştım ölüm bana gözlerini hatırlatmıyordu aslında gözlerim onları son kez gördüğümü bilerek ölüme hapsetmişti kendisini bir daha asla görmemek üzere.


    Şiir bir harika ama senin yazdıkların beni melankolik yapıyor Serkan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden de iyi melankolik olunuyor bak :) Çok güzel bir yazı yazmışsın. Evet az biraz melankolik olduğum doğru, ama elimde değil Aslı napim mutluyken yazamıyorum tüm sebebi bu ya da mutlu olmak ayrı bir erdem sanırım.

      Sil
    2. Bu bir tesadüf değil en yüce yazarlar da Cihangir'de yalnız yaşarlardı..

      Sil
    3. Yazar olmak sanırım bir lanet...

      Sil
  3. Ne vakit değdi gözlerin gözlerimin yeşiline o vakit yalnızlığa soyundu dünya ve o vakit ölüm düştü tüm satır aralarına.. Serkan bana da bunları yazdırdı yazdıkların.. Günaydın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta şair ruhlu birisi kelimelerden kelime yaratırdı Hamiyet :) Sana da günaydın...

      Sil
  4. Yine çok derin.. Bu derinlikteki yazıları ayrı bir seviyorum. Onca derin çizginin arasından tek bir çizgiyle ikiye ayrılıyordu işte hayat. Ondan sonrası, öncesinin bir önemini bırakmayan sonrası... Ondan geçince kendimizden de geçiyorduk bir nevi, bulmaya çalışırken benliğimizi ve hayat tüm girişimlere, tüm ölümü kucaklama girişimlerimize rağmen bize inat devam ediyordu, öyle de devam edecekti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yağmur, hayat vurdumduymazdı o kadar çok ruhu besliyordu ki umurunda bile değiliz artık. Neyse ki karşılıklıydı tüm duygularımız.

      Sil
  5. Ruhsuzlaşan bedenler....
    Tarihi silinmiş kavuşmalara eş olan zamanlar...

    YanıtlaSil
  6. bazen eksiklerimizi ararken daha çok eksildiğimizi fark ederiz..
    bilmiyorum niye böyle düşündüm.. öyle bir farkındalığın kıyısındayım şimdi..
    yine etkileyici dizelerin..

    YanıtlaSil
  7. "Senin gözlerinde ne var
    Ölüm
    Herşeye boşver diyor" bu da benden olsun. Bu arada seni mimledim:)

    YanıtlaSil
  8. senin bu tarzını seviyorum sanırım herkes de yazamaz zaten. Ben yazamam mesela...
    Yüreğine sağlık Serkan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D niye yazamazmışsın.. :) Dene bak gör neler çıkıyor... Bu arada teşekkür ederim bu güzel yorumun için de.

      Sil