Siyahın İsyankar Sensizliği - Serkan Aydemir

Pazartesi, Kasım 17, 2014

Siyahın İsyankar Sensizliği
Pazartesi, Kasım 17, 2014

Siyahın İsyankar Sensizliği

...

İçinde ben geçen cümlelerinde,
içimde sen geçen ne kayboluşlarımı buluyordum...
ne garip,
oysaki hayat hep saklanıyordu benden.
hayat, kendini oyun zannediyordu...
bizler büyüyorduk,
ama düşüncelerim hep çocukluk ediyordu,
siyahın haksızlığa uğradığı maviliklerde...
ne kuşlar öldürüyorduk,
sırf uçamıyoruz diye...

içinde yokluğum geçen cümlelerinde,
içimde sen geçen ne intiharlara şahit oluyordum...
ihanetlerim vardı benim bir türlü yapamadığım,
ne hatalar bıraktım ellerine,
küllerime üflerken yağmur yağıyordu,
siyahın haksızlığa uğradığı gecelerde,
kurtar beni,
yalnızlığımın küfürlerinden...
bakışlarımda saklanan belkilerimden...
kurtar beni
çünkü yoktun,
yoktuk...
sanırım yaşamak saçlarından başlıyordu,
bizler ölüyorduk,
ama düşüncelerim hep ölmezden geliyordu...

...

Serkan Aydemir | Siyahın İsyankar Sensizliği



11 yorum:

  1. ama düşüncelerim hep ölmezden geliyordu...''
    ne kadar ince ..

    YanıtlaSil
  2. Düşüncelerim çocukluk ediyordu...

    YanıtlaSil
  3. küllerime üflerken yağmur yağıyordu..

    bunu sıklıkla yaşıyorum şu sıralar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle ağız tadıyla hayatı anlamamıza izin vermiyorlar bir türlü...

      Sil
  4. Gözlerinizi kapattığınız zaman iki şey hissedersiniz..Biri karanlık (siyah) diğeri yanlızlıktır..Yani yanlızsınız artık..Size kimse yardım edemez..İşte bu nedenle siyah hep yanlızlıkla eş anlama geliyor..Şiiriniz güzel olmuş..Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler... aslında gözlerini açtığında da siyahtı çoğu gerçeklik...

      Sil
  5. Bazen ne yazacağımı bilemiyorum Serkan... Biri yok olunca, biz de yok oluyoruz... En acısı da bu....

    YanıtlaSil
  6. Güzeldi... Müzik de öyle...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten bir harika... Çok farklı buldum bu şiirini. Sanırım kendimi buldum satır aralarında...
    Bu arada rss'e yeni bakabildim ve yeni gördüm haberi, e-kitap'ın için tebrik ederim seni... Dilerim bir gün kitabını da alacağım günler gelecek... Baş ucumda şiirlerin olsun isterim Serkan, benim gibi bir çok takipçin var ve bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee Aslı şiirler yaşantıları hatırlattıkça güzeldi... umarım Aslı yani bir gün bu dediklerin olur ve sana kitabımı göndermek isterim....

      Sil