E-Kitap Çıkardık Sonunda - Serkan Aydemir

Pazartesi, Kasım 24, 2014

E-Kitap Çıkardık Sonunda
Pazartesi, Kasım 24, 2014

E-Kitap Çıkardık Sonunda



Uzun zamandır kitap çıkartma olayını araştırıyordum aslında. Yayınevleri olsun, bu işle uğraşanlar olsun biraz kurcalamadım değil hani. Şöyle bir gerçeklik var millet Cemal Süreya ya da İlhan Berk olmak zor :) Olmak kolaysa bile oldurtmuyorlar. Birçok yayın editörüyle iletişime geçtiğimde şiir yazarlarıyla ilgilenmiyoruz diyorlar. Ben de soruyorum sen şimdi Cemal Süreya'yı yayınlıyorsun da neden başka kişilerin şiirlerini yayınlamıyorsun. Önce bir bak şiirlere sonra bana söyle Sayın Aydemir şu şu şekilde yaparsanız daha iyi olur ben de ona göre kendimi geliştireyim, ama o da yok resmen çöplük gibi karşılıyorlar emekleri. Bu durum çok can sıkıcı gerçekten. Adamlar da haklı olabilir Posta gazetesindeki şiirler gibi çok fazla şiir var piyasada, ama biliyorum ki çok güzel şiirleri olan kişiler var bu ülkede. Neyse sonra hiç aklımda yokken bu işe emek harcayan biriyle tanıştım. Tabi ki bu kişi birçoğunuz da bildiği  " Pesimisyon " adlı kitabın yazarı Erdi Karadeniz  . Bana Elektronik Kitap neden çıkartmıyorsun dedi. Kendisi de " Bu Şartlar Altında Ölemem " adlı ikinci kitabını elektronik kitap tarzında çıkarttı. Yani yazarlığı ve bu süreci iyi bilen birinden güzel bir yardımla (gerçekten baya bir emek harcadı) " Adı Ben Soyadı Yalnızlık " adlı ilk kitabımı Tosbağa Kitap Yayınevi'nin katkılarıyla elektronik kitap şeklinde çıkartmış bulunmaktayım. Daha çok yazılarımın bulunduğu kitabım diyebilirim. Beni bilen bilir zaten ne tür bir saçmalıkta yazdığımı. :) Planımdaki diğer kitabı daha çok şiirler üzerine çıkartacağım. Yani bu sayede yazdıklarımı bir yerde toplamış oldum. Okumak isteyen elektronik kitap mantığıyla yazılarımı okuyabilir. 24 Kasım gibi bu çok değerli günde kitabı çıkartmış olmak da ayrı bir değer benim için. 

Bu kitabı telefonlarda, tabletlerde, bilgisayarlar da ücretsiz olarak okuyabilirsiniz.
İstediğiniz formatı seçerek okumaya başlayabilirsiniz.

ISBN (pdf): 978-605-65274-1-8
ISBN (ePub): 978-605-65274-0-1



Kasım | 2014



Erdi Karadeniz'e yaptığı tüm emekler için çok teşekkür ediyorum.

39 yorum:

  1. tebrik ederim, kutlarımm :))
    çok sevindimm ne güzel bir sürpriz oldu,
    ilk fırsatta okuyacağım..
    başarılar dilerim..
    veee öğretmenler gününü kutlarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar...
      Zaten okudukların çoğu ilginç bir deneyim oldu tabi benim için...
      ve senin de bu kutsal günün kutlu olsun...

      Sil
  2. kitap yayınlatma sıkıntısını bende yaşadım..sizin adınıza çok sevindim..üstelik ücretsiz veriyorsunuz..harika..tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle zor bir süreç. E-kitap sonuçta Ücret olmamalı ya amaç yazmak zaten okunması işin ödülü bana göre...

      Sil
  3. Hayırlı olsun. Aslında sana Koyu Kitap'tan Nil Erten'in adını vermek istiyorum şiir kitabın için. Tüyap kitap fuarında bir arkadaşımın şiir kitabını basıp satışa çıkardılar. Senin için de bir fırsat olur belki. Sıkça kitap okuyan biri olarak e-kitap olayına henüz ısınabilmiş değilim. Her şeye rağmen bu yaptığın da ileriye bir adım. Ben de bu adımı atıcam umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkür ederim Sinem.. Emin ol ekitap olayına ben de uzağım. :)) Kitap tadını vermiyor da işte sonuç olarak yazıları toplamak için güzel bir yöntem. Dediğin gibi bir adım. Söylediğin yayıneviyle de irtibata geçmeye çalışacağım.

      Sil
  4. öncelikle tebrik ediyorum :) evet maalesef ülkemizde kitap çıkartmak çok zor. yayınevine belirli bir miktar parayı bayıldıktan sonra kitap çıkaranlar da cabası. (laf aramızda, TÜYAP kitap fuarında bolca vardı bunlardan)
    fakat yönteminizi şu zaman için doğru ve fazlasıyla akılcı buldum. okuyacağımdan emin olabilirsiniz :) umarım hedefinize ulaşırsınız da şiir kitabınızı kitapçılardan satın alırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bu güzel dileğiniz için ve haklısınız parayı basan kitap çıkarıyor nitelikli yayın bu yüzden azaldı ülkede. Sistemin saçmalığından para basıp güzel yazılarını bu mantıkla çıkartan kişiler de var. Editörler bence her şey onlarda bitiyor. İşi bilen kişilerce fikirlerin ortaklığıyla güzel bir kitap piyasaya çıkmalı. Hayırlısı...

      Sil
  5. Hayırlı, uğurlu olsun, çok sevindim sizin adınıza, gerisi gelir inşallah. Ve maalesef dediğiniz gibi yeni yazarlara öyle davranıyorlar..:(
    Ücretsiz okunabileceğini de yazmışsınız, bu işi para kazanmak için yapmıyorsunuz ki, takdiri şayana değer. Emekleriniz zayi olmasın ...başarılar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim... Para kazanmak yani ne bilim hiç düşünmedim. Bu e-kitabı hazırlayan yayınevi de bu işi gönül mantığıyla yaptığı için karşılıklı iyi niyetle yazıları bir kitapta topladım... :)

      Sil
  6. Tebrik ediyorum Serkan çok sevindim hem de çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çookk çokk teşekkürler Elsa... Ya zaten yazdıklarım Elsa biliyorsun çoğunu sadece işin içine girince ayrı bir heyecan alıyor birden. Keyifliydi yani. Ayrı bir anı oldu benim için... Sana da öneririm... :) çünkü yazılarını bir yerde topla hani arada şöyle açıp iki cümle okuyup kendimize gelelim yani :D

      Sil
  7. Tebrikler. İlk fırsatta okuyacağım. Ve kitabın tam seni, yazılarını yansıtıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kapak tasarımı bana ait olunca :)) normal bir durum sanırım Özlem... Tabi az biraz uğraştırıyor...

      Sil
  8. Serkan böyle güzel bir günde bu haberi almak beni çok mutlu etti. Kitabını da öğretmenler gününü de kutluyorum. Büyük bir keyifle okuyacağım.. Umarım, en kısa zamanda elimize alabileceğimiz bir kitabın olur. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Telve, elbet bir gün kütüphanemde kendi kitabımı göreceğim yani inşallah. :) Sevdiklerime dağıtacağım bir kitap... :))

      Sil
  9. Süpermiş.. Benim de kitap hayalim var. Yazını okuyunca bir "umut" serpildi içime :)
    Tebrik ediyorum ayrıca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence hayalini gerçekleştirmeye başla Şölen ve teşekkürler. :))

      Sil
  10. Hayırlı uğurlu olsun. Devamı gelir inşallah. Güzel, güçlü bir kalemin var ben mutlaka güzel başarılar getireceğine inanıyorum da. Yüreğine sağlıık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok çok teşekkürler Tuğba bu güzel yorumun için. Senin de güçlü kalemin var e-kitap kitap gibi tat vermese de sen de başlayabilirsin çalışmalara söyleyeyim. :)

      Sil
  11. hayırlı uğurlu olsun ne güzel bir şey yapmışsın tebrikler :)

    YanıtlaSil
  12. Süper bir güne süper bir haber vermişsin ve ben de kutluyorum en canı gönülden hem öğretmenler haftanı hem de ilk kitabını:) Dilerim gelecekte onlarca kitabını yayınlaman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) onlarca azcık zor :D ama en az bir kitap için ama şöyle anlamlı bir kitap için çalışacağım Hamiyet. Sen de çalışacaksın tabi. :)) O kadar şiir saklanmamalı...

      Sil
  13. Tebrik ederim, insanın kitabı olması nasıl bir duygudur vay be :)
    Yeni geldim, henüz dersimi çalışmış değilim, bakacağım eski yazılarına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) güzel bir duygu Yasemin tabi e-kitap mantığında çıkıyor olması işi sadece eğlenceli hale getiriyor. Asıl kısım kitap çıkartabilmek. O da kısmetse olur umarım...

      Sil
  14. Sonunda Serkan'ım! Çok sevindim. :) Seni herkes okumalı, herkes bilmeli.
    Bu arada uzun zamandır "eski yazılarını" arıyorum. Eski blogunu sildin biliyorum, ama onları yine de bulmam mümkün müdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Yasemin teşekkür ederim :)))) Yani daha çok yazılarımı paylaştım bu kitapta. Şiirlerimi diğer kitaba sakladım... Ben de tam bilmiyorum aslında Yasemin ne kadar yazdığımı :D elimde olan yazılarımı paylaştım, ama bilmem belki bazıları gitmiştir...

      Sil
    2. Şu an kitabını okuyorum. Eski yazılarını da buldum. Ne kadar mutlu oldum anlatamam.
      Seni çok iyi yerlerde görüyorum, Serkan'ım! :) Başarılarının devamını dilerim...

      Sil
  15. Hayırlı uğurlu olsun inşallah Serkan. Devamı da gelsin:))) Üretmek insanın kendini gerçekleştirmesi. Daha çok üretirsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kadriye. Kesinlikle üretmek insanı iyi hissettiriyor...

      Sil
  16. Tebrikler. :) Çok sevindim kitabınızın yayınlanmış olmasına. Tizz zamanda yenileri de gelir umarım. Başarılar... :)

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel bir haber bu! :) Sevindim senin adına. Tebrik ediyorum Serkan, hayırlı olsun kitabın:)
    Çok da hoş gözüküyor kapak:) BaŞarılı olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür Hayal... Kapak tasarımı bana ait olunca daha çok sevdim yorumunu :D

      Sil
  18. Serkancim tebrik ederim. Fakat ben kitabi indiremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Ahu... Yazının altında "okumak için tıklayın" var bak ona tıklayınca açılan ekranda email adresini yazıp devam et tuşuna basınca açılan sayfada mavi olan gönder tuşuna tıklıyorsun sonra açılan yeni sayfada pdf ve pub mantığında indirme linkleri geliyor. Pdf olan mavi linke tıkladığında indirme başlıyor.

      Sil