Pazar Geceleri - Serkan Aydemir

Perşembe, Ekim 09, 2014

Pazar Geceleri
Perşembe, Ekim 09, 2014

Pazar Geceleri

09.10.2014

...

Benim dahalarım var,
daha bilmediğim senle yaşanacak biriken zamanlarım...
güne uyanmadan anılarımı anlatan rüya kaçışlarım...
sakin mi sakin,
aşk mihraplarım...

Benim dahalarım vardı,
daha öncelerimden kalma,
gülüşü bir çocuğu andıran göz kırpmalarım,
çekip gidince mi oluyordu eylülün yağmurları,
bilirdim,
gelirsen,
renkleri tanımlayacaktı
siyah beyaz gözyaşlarım...

Benim tek kişilik dahalarım vardı,
tek başıma yapamayacağım...
Her fırsatta tatile çıkan tembel umutlarım,
korkma diyordu Tanrı,
asıl beni bu korkutuyordu,
gölgeler bedenlerde değişirken,
ne ruhlar tanımlayacaktım pazar gecelerinde,
ya da kaç kadın daha öldürecektiniz,
şehrin yıpranmış bedenlerinde...
sabaha karşı,
geceye direnirken dahalarım bitti,
biriktirdiğim zamanlarım,
ruhum korkuyordu,
çünkü,
pazar gecelerinde,
ruhlarımız yalnızlığımızın tecavüzüne uğruyordu...

...

Serkan Aydemir | Pazar Geceleri



13 yorum:

  1. dahalarımız hiç bitmiyor hayatta.

    YanıtlaSil
  2. dahası vardı yalnızlıklarımızın, gece gelse de bitmeyecek olan...

    YanıtlaSil
  3. Sen hep yazsan...Ben hep okusam...Yağmurun eşliğinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke hep yağmur yağsa en azından bedenlerimizle hep uyumlu olurdu gökyüzü... bu güzel yorumun için de teşekkürler...
      sen hep oku Yasemin ben olmasam da oku kimse olmasa da yazılarımı anlamlı kılman için...

      Sil
    2. Kaygılanma, Serkan'ım. Satır satır okuyorum yazdıklarını, hiçbir kelimeyi atlamadan. Yüreğimin tesellisisin. Hâlâ umudum var, çünkü sen varsın, senin gibi insanlar var. Varlığını bilmek çok güzel.

      Sil
    3. Ne diyebilirim ki Yasemin, sen de iyi ki varsın... bunu bilmek değerli gerçekten asıl senin gibi insanlar Yasemin kelimeleri daha değerli hale getiriyor...

      Sil
  4. keşke yapamadıklarımız... daha yapacaklarımız
    iki kelimede hayatın merkezinde

    YanıtlaSil
  5. Bir gece daha
    Bir sabah daha
    Bir bahar daha
    Bir kış daha
    Bir umut daha
    Ve hepsinin sonunda
    Kaybolmak var hepsinden daha fazla

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel Serkan Bey... ben de beklerim Kafa'ya... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Ne demek kafa dağıtmak için uğrarım. :)

      Sil
  7. Etkileyici her zaman olduğu gibi... Güzel olan yaşanılası dahaların bir gün can bulsun dilerim ki...

    YanıtlaSil