Adı: Ben Soyadı: Yalnızlık - Serkan Aydemir

Çarşamba, Ekim 01, 2014

Adı: Ben Soyadı: Yalnızlık
Çarşamba, Ekim 01, 2014

Adı: Ben Soyadı: Yalnızlık

...

Salıncak bir hayatta,
yalnız oynuyorum,
ruhu küflenmiş kendimle sallanarak...
kendim ve ben yalnızlaşıyorduk yalnızca...
o çocuğun gözyaşlarında,
bizi oyundan atanlara baktık...
gökyüzünün boşluğunda,
yalnız ağlamayalım diye,
bulutlarımıza yalanlarımızı fırlattık,
ve sonunda,
ruhumu küflendiren okyanuslarıma,
dile geldikçe,
ellerimi,
anılarımdaki her bir yağmur damlasına hapseden,
ismimi mırıldanıyorum,
adı ben soyadı yalnızlık...

...

Serkan Aydemir | Adı: Ben Soyadı: Yalnızlık








9 yorum:

  1. yalnızlık belki daha az sorumluluk getiriyordur belki de daha rahattır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnızlık tanımlı hale geldiğinde bir nevi intihar sebebidir Bahar... Yalnız olmakla yalnızlığı hissetmek arasında çok fark var. Kaçamak yalnızlıklar rahatlatır yani insanı... :)

      Sil
  2. En acısı da aklına geldiğinde yalnızlığına şükrettiren anılar..Savur , hapset.. ama yeter ki seni yoran bu acıları soyun üstünden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istemek yetiyor mu ki sanırım asıl sorun onların seni bırakmıyor oluşu...

      Sil
  3. Dediğin gibi adı ben, soyadı yalnızlık işte. Yalnızlık tüm gürültüyü bırakıp kendini dinlemektir belki çıldırırcasına, çıldırtırcasına gerçeklerle yüz yüze gelmektir. Yalnızlık, insanın sahiplenebileceği belki de tek şeydir. O yüzden belki yalnızlığın gitmesini beklemek yerine onu kabullenmek en iyi seçenektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlık onu istediğinde gönderebileceğin zaman güzeldir.

      Sil
  4. Kendimi gördüğüm dizelerin yine..
    Yüreğine sağlık Serkan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Elsa senin yüreğine sağlık her zaman :)

      Sil
  5. yalnızlık belkide insanın kendi içine yaşadığı bir duygudur.bazen etrafında o kadar çok insan olmasına rağmen kendini yalnız hisssedersin.o daha kötü değil midir aslında!

    YanıtlaSil