Geceye Düşen Düş Kırıklıkları - Serkan Aydemir

Pazar, Eylül 14, 2014

Geceye Düşen Düş Kırıklıkları
Pazar, Eylül 14, 2014

Geceye Düşen Düş Kırıklıkları

14.09.2014

...

Ait olmak içindi tüm ziyan oluşlarım.
gözyaşlarım kireçli akıyordu,
demlenmiş yalnızlıklarıma...
deniz rüzgara küfrederken,
bir siyah eksikti,
ağırlaşan gecenin feryatlarına...
ne dün,
ne yarın...
her şey şimdilerimizi oluşturuyordu,
adımlarımız,
hayal kırıklıklarımıza basarak kendine işkence ediyordu...
ve o kış yağmurları,
saçlarında dolaşırken,
yanımda oturan sessizlik ne de güzel mırıldanıyordu
denizin boğulmalarına...
ve bana gülümserken dünya dursaydı,
gece bu kadar kararmayacaktı...

yağmur saçlım...
bana gülümserken dünya dursaydı,
ölümden korkacaktım...

...

Serkan Aydemir | Geceye Düşen Düş Kırıklıkları

10 yorum:

  1. Evet ne öncesi, ne de sonrası vardı, sadece bir anlıktı, her şey gözünü açıp kapatmak kadardı. Belki tükenmişti tüm düşünceler ama tonlarca düşler geriye kaldı. Sevmeyi acılarıyla öğrenen herkes öyle bir an yaşardı, zaman dursa o an bir daha yaşamaktan korkardı. Ama eğer herkes o saniyede kalsaydı, belki şimdi her şey bu kadar eksik olmazdı..

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim şiirinizi arkadaşım, elinize sağlık.
    Mutlu bir hafta sonu ve güzel yeni bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Müjde... Sana da güzel günler dilerim...

      Sil
  3. Vurucu cümleler ve sen yine... Yüreğine sağlık Serkan. Son on satır hele oku oku dur...

    YanıtlaSil
  4. özgün ve derin tarzından yansıyanları hep sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Bahar bu güzel yorumun için. :))))

      Sil