Çok Değerli Ceren Birazcık Şans ve Sarı Limuzin - Serkan Aydemir

Perşembe, Eylül 18, 2014

Çok Değerli Ceren Birazcık Şans ve Sarı Limuzin
Perşembe, Eylül 18, 2014

Çok Değerli Ceren Birazcık Şans ve Sarı Limuzin

...

Günler öncesinde yazılarıyla alıntılarıyla kısacası farklılığıyla kendini hayran bırakan değerli blog yazarlarımızdan Elsa'nın bir çekilişine katılmıştım. Küçük bir şansla Sarı Limuzin adlı kitabını hem de Muhammet RT yani yazarından imzalı kitabını kazandım. :D Kader, kısmet, şans artık her neyse başıma geldi ve bu güzel kitaba sahip oldum. Beklediğimden de güzel bir kitap birazcık kendimden de bir şeyler bulmadım değil hani. Bazı mısralarda gerçekten beğendiğim şiir tarzına sahip yazarımız. Yazı tarzı çok hoşuma gitti yani. Şiiri hayatı etmiş biri için çok güzel hediye. Tekrar çok çok çokkk teşekkürler Elsa. :)))





Ve içinde bir de Elsa'nın hazırladığı güzel bir yazı vardı. Değerli isimlerden alıntı yaptığı   (Gerçekten kelimelerin değerini biliyorsun Ceren) güzel bir emekle karşıladı bu kitap beni. Aslında bu sayfa benim için daha değerli oldu Elsa, çünkü el emeğiyle hazırladığın bu değerli sayfayı ömür boyunca saklayacağım. 






İyi ki tanıdım,
iyi ki katıldım,
Edebiyat dergisini de merakla bekliyoruz :)

...

2014

10 yorum:

  1. Aaa ulaşmış sonunda demekk süppperr :D
    Beğenmene çok sevindim Serkan samimi tanımlamaların da ayrıca mutlu etti beni:)
    Kendinden bir şeyler bulabildiysen tam adresine ulaşmış demektir..
    Edebiyat dergisi çalışmalarımız devam ediyor farklı bir soluk olan yazılarını dergide görmek bizi mutlu edecek:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) ne demek Elsa ben olanı anlattım sadece... bu güzel hediye her şey sende başladı bana da bu güzelliklere katılmak düştü. :)))

      Sil
  2. Ne sıcak yürekler bunlar böyle :)
    Ayrıca sarı limuzin de iyidir. :)
    Dediklerinizi anlamadım edebiyat dergisi ama bulacağım elsaya bir tık ile ziyarete geçeyim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerin gücüyle birleşen yürekler güçlü oluyor işte....

      Sil
  3. Güle güle oku kitabını:) Hediyeleşmek hediye almak güzel şey:) hele ki böyle üç beş satır dost yürek satırları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Hayal, ayrı bir güzel bu tarz hediyeler.

      Sil
  4. harikasınız canlar.. çok sevindim sana çıkmasına kitabın :)
    keyifle okumanı diliyorum
    elsa yine ayrıcalığını hissettirmiş
    ve tabii sende çok içten yazmışsın..
    iyi ki varsınız.. seviniyorum böyle tatlılıklara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar bu güzel yorumun için.. :)

      Sil
  5. Ne şanslısın:) Daha da bol olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler bu güzel dileklerin için... darısı sana :)

      Sil