Aşkın Müzikle Aşkı - Serkan Aydemir

Pazar, Eylül 28, 2014

Aşkın Müzikle Aşkı
Pazar, Eylül 28, 2014

Aşkın Müzikle Aşkı

...




Bir insana sırf dinlediği müzik için bile aşık olabilirsin, diyordu şair. Bu gerçeği biliyorum, belki bu yüzden hayallerimdeki kadınla hep aynı müzikte buluşuyoruz, dans ediyoruz, aşık oluyoruz zamanı hiçe saydığımız anlarda... Bu dediğimi sakın hafife alma, çünkü bir insan müziği ruhuyla dinler. Aynı müziği dinleyen insanlar aynı ruha sahiptirler. Bunca ruh karmaşıklığında ruhunu hissettiğin en saf anda sevginin değerini anlar insan. Tüylerin diken diken olduğu an hissetmeye başlıyorduk ya da hissetmenin ne demek olduğu anlıyorduk. Hayatının aşkını mı arıyorsun dinlediği müziğe bak. Hisset ruhunu. İnsan, dinlediği müzikte o an ki ruhunu yansıtır, hayata bakışını, yokluklarını... Ama tüyleri diken diken olduğu an sakın dokuma ona yoksa batar yüreği ellerine. Sadece izle. Sevdiğini izlemekten başka güzel ne olabilir ki zaten ona dokunmak dışında. Birini sevmek istiyorsan dinlediği müziğe bak yani. Emin ol insan dinlediği müzik kadardır ve neden bilmiyorum, bazı kadınlara hüznü yakıştırıyordum. Belki bu yüzden o kadınlara gözlerim dokunsa onları hüzünlendiriyordum. Belki bu yüzden bir kadını üzmenin verdiği korkudan hepsinden kaçıyordum. Sevmeyi kendime lanetliyordum ruhun bu başıboş aşk çıkmazlarında.

...

Serkan Aydemir | Aşkın Müzikle Aşkı


















5 yorum:

  1. İnsan dinlediği müzik kadardır ne hoş bir cümle. İlk kez duydum ama hoşuma gitti. Benim ençok dinlediğim eskiler, Sinatra, müzik hakikaten ruhun gıdası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik her şey Müjde... Dünyanın tek ortak dili...

      Sil
  2. Sabah sabah paylaştığın şarkıları dinlerken dinlendim resmen teşekkürler güne güzel başlamayı sağladığın için. :)

    YanıtlaSil
  3. müziğin gerçekten ruhla bütünleşen bir büyüsü var..

    YanıtlaSil
  4. Ve insan dinlediği müzik ile var eder kendini....

    YanıtlaSil