Uzaktık Gözlerimizin Mesafelerine - Serkan Aydemir

Pazar, Ağustos 10, 2014

Uzaktık Gözlerimizin Mesafelerine
Pazar, Ağustos 10, 2014

Uzaktık Gözlerimizin Mesafelerine

...

10.08.2014

Bir iç çekiş kadardım,
anlık yasal bilinçlerimde...
o kadar uzaktık ki,
ayağa kalkıp çığlıklarımda boğulmak gelmiyordu içimden,
ne kadar da güçlüydüm oysaki,
hayatın bu tanıdık saatlik ihanetlerinde...
çok uzaktık,
ve çok uzattık,
mevsimlerimizin soğuk intihar mektuplarını...
yazarken kim bilir kaç gözyaşı öldürüyorduk,
ve kendimden daha ne kadar nefret etmeliyim derken,
bugün daha çok tiksiniyordum o kuramadığım cümlelerimden...
yoktun,
ve ağlıyordum geceden taşmak için,
uzaktık işte,
ağzımın çıktığı kadar bağırmak gelmiyordu içimden,
ne kadar da güçlüydüm oysaki,
hayatın bu çıkmaz serzenişlerinde...
bak,
yine bir şiir yazdım sensizliğe,

yağmur saçlarına,
gece tenine,
uzaktık işte,
her şeye...

...

Serkan Aydemir | Uzaktık Gözlerimizin Mesafelerine









6 yorum:

  1. Çok içten bir şiir olmuş bu. :(

    YanıtlaSil
  2. Özlemişim senin cümlelerini:) Yine yakmış geçmiş. Hoş geldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hayal, hoş bulduk tabi bir daha ki gitmelerime kadar...

      Sil
  3. Dokunma içime. Dokunma, kanamasın yaralarım.
    Yüreğinize sağlık. Çok güzel uymuş hayatlarımıza yazdıklarınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer yaşamlar farklı ruhlarda... teşekkür ederim.

      Sil