İnsanlık Adına Bir Ömür Saygı Duruşu - Serkan Aydemir

Salı, Ağustos 12, 2014

İnsanlık Adına Bir Ömür Saygı Duruşu
Salı, Ağustos 12, 2014

İnsanlık Adına Bir Ömür Saygı Duruşu

...

12.08.2014

İnsanların tükürmelerinden oluşmuş denizlerde boğulamıyordum bir türlü. Yapaylığa alışamamıştım ve hep denizimi kirlettiler siyah hayalleriyle oysa ki ne mektuplar gönderecektim yalnızlıklarıma. Yanlış anlamayın, ben sadece bir yalnızlığımı sevmiştim O kadar kıskanıyorlardı ki ellerimdeki boşluğu, yalnızlığımı parçaladılar. Senden kalanlara sığınırken, biraz zaman satın alabilseydim Tanrı'dan, şiirler okurdum gecenin rengine saklanan saçlarına. Kaç güvercin öldürdünüz barışmalarınızda. Direnişlerimizde bir hata vardı ki kelebekler bir gün yaşayabiliyordu sadece. Sırf düşünün diye daha kaç insan ölecekti... Direnişlerimizde bir hata vardı ki
çikolatayı tatmamış yüzlerce çocuğumuz öldürülüyordu her gün. Asıl görevimiz belliydi, insanlara önce  ne dini ne de kültürü; insanlara önce insanlığı öğretmeliydik.

...

Serkan Aydemir | İnsanlık Adına Bir Ömür Saygı Duruşu



3 yorum:

  1. O çok renkli insanların rengarenk umutları bölüşmesi...

    YanıtlaSil
  2. insanlara insanlığı öğretebilmek' işte asıl meselemiz bu olmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitimimizle bu gerçeğe çok uzağız maalesef ve bu beni çok üzüyor.

      Sil