Taaaa İzmir'lerden Geldi Bunlar - Serkan Aydemir

Pazartesi, Aralık 02, 2013

Taaaa İzmir'lerden Geldi Bunlar
Pazartesi, Aralık 02, 2013

Taaaa İzmir'lerden Geldi Bunlar

02.12.2013

...

Evet, bugün çok güzel bir hediye kutusu aldım. Bunu paylaşmak istiyorum, çünkü tanıdık birisinden aldım bu kutuyu. İçimde Kalmasın(blogu görmek için tıklıyoruz.) adlı blogun yazarı Şebnem'den :D Baktım Şebnem katılmış dedim ben de katılim farklılık olur sonra ne mi oldu Sezen'in Bence adlı blogundaki hediye çekilişinde birbirimize çıktık. Şansın bu kadarı. :))) Tabi hemen çalışmalara başladık. Şebnem taaaa İzmir'lerden hazırladı ben de Mersin'lerden. Şebnem'in kutusu bugün elime ulaştı. O kadar güzel şeyler katmış ki içine çok teşekkür ediyorum bu güzel kutu için Şebnem'e.


Şimdi tek tek ne göndermiş yazmayacağım tabi ben de saklı kalsın göremedikleriniz. :) Ama bazılarını söylemek istiyorum. İçinde Şebnem'in yazdığı tatlı bir mektup var...


Böyle satırlara başlıyor ve çok güzel dileklerle bitiriyor satırları. Saydığın şartları yerine getirmeye çalışacağım Şebnem. Tabi biraz zor olacak özellikle geçmişi kabullenmek işin en zor kısmı.


ve işte içinden çıkan rengarenk hediyeler. E.M. Cioran'ın bu güzel kitabını göndermiş bana. İlginç olan ben de ona E.M.Cioran'ın Burukluk adlı kitabını gönderdim. Bu kadar olur yani. :D Olur Gider valla Şebnem :) ve daha içinde büssürü şey. Tipitip göndermiş ya süper. :))) Jelibonumu afiyetle yedim tabi. :) Gerçekten Şebnem, hiçbir çıkarı olmadan paylaşacak bir şey bulduk. Bu çok önemli. Çok değerli blog arkadaşım Şebnem'in bana gönderdiği bu tatlı kutuyu paylaştım sizlerle. İyi ki yapmışız böyle bir şey. İyi ki Şebnem'i tanımışım. 5 dk. bile oturmadan hayatımızda birer iz bırakabildik böylelikle. Bu yüzden bu kutu çok anlamlı benim için. Her şey için çok çoookk teşekkürler Şebnem.

Haydi Bakalım :D

...

Şebnem'den Serkan'a...

26 yorum:

  1. Aslında biz ufacık şeylerden mutlu olmasını bilen insanlarız ama........ İşte aması var :))
    Hoş bir anı olmuş sizin için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu olmayı bilmek işte kahve telvesi ve evet, çok hoş oldu... :)

      Sil
  2. Ne güzel bir tesadüf olmuş.
    ikinizde çok değerlisiniz benim için.
    hediyeler de şebnemciğimin tatlılığı da her zamanki gibi çok hoş:)
    sevgiler size:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle Bahar, sen de bizim için değerlisin bu güzel yorumun için çok teşekkür ederim.. :D

      Sil
  3. Serkan, güzel bir şans elde etmişsiniz.
    Dostluğunuzun sonsuza dek sürmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlı bir şans Hamiyet, ve amiinnn...

      Sil
  4. aaa ne güzeeell:)) hediyeler sahiden süpermiş ya.. bu kutu ve içindekiler iyi fikir olmuş:) Çok tatlı:) Blog dostlukları bazen yanı başınızdaki insanlarla kurduğunuz dostluklardan daha sağlam olabiliyor.. Kesinlikle çok güzel bir şey.. bende de olduğundan tecrübeyle sabitlendiğinden biliyorum:) Güle güle kullan hediyelerini Serkan:) yediğin hediyelerin de afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hayal, blog dostluğu çoğu arkadaşlıktan daha değerli gerçekten...

      Sil
  5. Ne kadar da keyifli bir durum olmuş bu :))

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar garip, değil mi?
    'Tanımadığın' bir insanın seni bu denli etkileyebilmesi...
    Belki de cidden insanların dediği gibidir. 'Kalpler bir olsun' :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ordan burdan yaşantılar işte... yanımızdaki insanlarla konuşuyoruz da noluyor dediğin gibi kalpler bir olsun yeter ki...

      Sil
  7. Sayın Aydemir kıskandım valla tek avuntum jelibonun ayıcık olmaması;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))) Eeee göndermemi dedik sana gir bir markete gönder bütün jelibon modellerini :D belki sana da gelir sonra...

      Sil
    2. Sence ben senin göndermeni mi kıskandım yoksa gelenleri mi;) ama diyorsan her şey karşılıklı orasını bilmem:D

      Sil
  8. ayyy çok tatlısınız:D
    gerçekten tam benlik durumlar severim ben de .. ne kadar da pekiştirir dostlukları ve can bağlarını:)
    özenle hazırlanmış hisler gibi.ımmm ben de ikinizi çok seviyorum değerli blog arkadaşlarımmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ceren... sen de çok çokk değerlisin...

      Sil
  9. Jelibon gördüm orada:) sebnem gel tanisalim once:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kısaca ŞŞ ama sen bana uzun uzun "olur gider" de :))))

      Sil
  10. Serkan, canım benim :))) Mutluluk bulaşıcı gerçekten , nasıl sevindim şuanda ofisteki masamdan yazını yeni görmüş olsam da yüzüme kocaman bi gülümseme yayıldı :) Çok değerlisin arkadaşım çok :)

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Şebnem, ben de çok sevindim bu güzel yorumuna.. :D Sen de çok değerlisin...

      Sil
  11. Ne güzel bir tesadüf olmuş ve ne şeker hediyeler.
    :)

    YanıtlaSil
  12. aa ben bu fotoğrafları görmemiştim:)

    YanıtlaSil
  13. Ne hoş böyle küçük ama içten şeyler... Blogları bu yüzden seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum :) blogların bir farklı sıcaklığı var her zaman...

      Sil