Akşamüstü Yalnızlığı - Serkan Aydemir

Perşembe, Aralık 05, 2013

Akşamüstü Yalnızlığı
Perşembe, Aralık 05, 2013

Akşamüstü Yalnızlığı

05.12.2013

...

Havada yalın bir sensizlik kokusu vardı,
her nefes verişimde biraz daha ölüyordum,
ağacın gölgesine sığınmış yağmur taneleri, nefesimden daha soğuk olamazdı...
aynı benim gibi,
gözyaşım dengesiz akıyordu,
önce hangi gözümden başlasam hayallerim diğer yöne kaçıyordu...
sadece kendimin sığdığı bir oda içinde,
ne gerek vardı bu kadar hayale...
havada hiçbir şey kalmadı.,
hüznü bile hissedemiyorduk ki...
aşka fırsat mı kaldı...

...

Serkan Aydemir | Akşamüstü Yalnızlığı








18 yorum:

  1. olanca suretiyle ruhumuzu saran grilikler,havadaki 'tozu' 'dumana' katıp yok oldular ..
    kendi kendine sessizliğe bürünerek,korkarak biraz da umut etmekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sahip olduğumuz tek renk griyken, bizi öylece bıraktılar... Zaten boşluktaydık giderken bizi yerin dibine fırlattılar... ne garip değil mi...

      Sil
  2. aşka fırsatı sen verebilirsin ancak.onu beklememeli kendisine doğru koşmalı hızla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkta fırsat eşitliği olmaz... Aşka hızlı koşmak ona daha sert çarpmana neden olurdu, ama haklısın aşık olmak sana bağlıydı, çünkü bana göre aşka bir kişi yeterliydi...

      Sil
  3. Neden bu kadar korkunç bir resim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem seviyorum böyle gizemli, gerilim resimleri...

      Sil
  4. belki de gerek yoktu o kadar hayale..

    YanıtlaSil
  5. aşk tek kişilikltir esasında...o koku ruhun derinliklerine siner ve uzunca zaman geçmez.. duvarlara bile ne hayaller sığdırır insan..sığamazken kendi içine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir şehrin her yeri neden onla kaplı şimdi anlıyorum, her yere hayaller bulaşmış...

      Sil
  6. Zamandan arda kalan bir yalnızlık gibiydi hayallerim, paylaşılmayacak kadar kimsesiz. Yudum suya hasret gibi...

    YanıtlaSil
  7. Oysa sana demiştim ki, biz kendimiz o kadar kalabalığız ki, yalnızlıktan sıkılmayız :)
    Ne bekle, ne koş..sadece unuttun. Nasılsa o istediği zaman gelip seni bulacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne bekliyorum ne de koşuyorum zaten o geldiğinde de ben olacak mıyım acaba... zaman ne akıp götürecek kim bilir...

      Sil
  8. nefesim buz tutarken yalnızlık sokağında
    sensizliğe çöpçatanlık ediyordu hayat
    ve ne kadar uğraşırsa uğraşsın
    sensizlik hep bana bir beden büyük geliyordu

    Serkan senin şiirlerini okurken insan kendini yazmaktan alıkoyamıyor.
    Mutlu geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü bazı insanlar yazabiliyor Hamiyet, senin gibi duyguyu yakalıyor... keşke etrafımda hep şu bazı insanlar olsa. Ne güzel olurdu hayat bazı insanlara...

      Sil
    2. Teşekkür ederim Serkan.
      Sen de o bazı insanlardansın hem de duyguyu yakalamakla kalmıyor nefes gibi ciğerlerine çekiyorsun.
      Merak etme sen bazı insanlardan biri olarak ben hep buradayım.

      Bu arada bu kısacık şiirim burada doğdu sonrada dayanamayıp sayfama ekledim :)

      Sil
  9. Özlemişim kelimelerini Serkan. Okudukça yalnızlığın arttı, öyle güzel geçiriyorsun ki duyguyu okuyanlara.
    Bu arada resim de çok çarpıcı.
    :)

    YanıtlaSil