Zamana İtilenlerin İstasyonu - Serkan Aydemir

Perşembe, Kasım 14, 2013

Zamana İtilenlerin İstasyonu
Perşembe, Kasım 14, 2013

Zamana İtilenlerin İstasyonu

14.11.2013

...

Biliyorum,
zaman bizi sonraya atmıştı...
bundandır şimdimizin olmayışı...

bekliyorum,
zamanın bizi alacağı istasyonunda,
benimle bekleyen hayallerimle,
yağan her yağmurda senli mevsimleri yaşıyorum...
zaman bizi sonraya atmıştı...
ve kimsenin hakkını yemiyorum,
aşk sırasındayım,
hayallerimle senli trenimi bekliyorum...

...

Serkan Aydemir | Zamana İtilenlerin İstasyonu




9 yorum:

  1. Serkan, ne kadar içten ve tatlı bir yazı olmuş bu! :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazmışsın Serkan, ve kimsenin hakkını yemiyorum aşk sırasındayım. hayallerimle senli trenimi bekliyorum..
    ne hoş cümleler..
    ve dilerim en aşk sıran ve de hayallerinin treni gelir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım Hayal, bir hayal kuruyorum işte. :)

      Sil
  3. ne güzel hayalin..
    gerçekleşmesi dileğimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Bahar, gerçekleşmesi dileğiyle...

      Sil
  4. Giriş ne hoş!
    Bence o sırada kaynak yapmalısın, yoksa zaman geçmezken senden geçecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) düşünmüyor değilim hani, ama herkesin kavuşmayı beklediği bu yerde sevenleri ayırmamalıyım. Kavuşmanın haklı onuruyla çıkmalıyım onun karşısına... Ve haklısın Beyza, biliyorum bizden çok şey geçmiş olacak...

      Sil
  5. bundandır şimdimizin olmayışı' çok iyi...

    YanıtlaSil