Talihi Bozuk Gitmelerim - Serkan Aydemir

Cumartesi, Kasım 09, 2013

Talihi Bozuk Gitmelerim
Cumartesi, Kasım 09, 2013

Talihi Bozuk Gitmelerim

09.11.2013 

...

Sen sensizliğimi oluşturuyordun,
bense yokluğumu...
talihi bozuk gitmelerimde,
yağmur saçlarına tutulup yine sana sığınıyordum...
ama senden gitmek istiyordu talihsiz bu beden,
tüm kavgam buydu kendimle...
onu kandırmıştın...
geceyi bile kandırıyordun...
ve gökyüzüne her baktığında...
yıldızlar senin için intihar ediyordu...
tam gidecekken kendimle karşıma geçip oturuyordun...
seni görmem için hep gitmem mi gerekiyordu...
vedalaşamıyorduk...

ömrümüz başka hayatlardan geçerken,
kendim, sen ve ben...
talihi bozuk gitmelerimizde
hep başka hayatlarda rastlaşıyorduk...
gözyaşı batmaya bırakılmış tan vakitlerinde,
denizin soğukluğu ruhuma eşlik ediyordu,
seni görmek için senden gitmek istiyordum...
tüm kavgam buydu kendimle,
ama asıl benden gitmek çok zordu...

...

Serkan Aydemir | Talihi Bozuk Gitmelerim










5 yorum:

  1. ne zordur vedalar.. sokaklardaki kaldırımlarda
    adımlar hep yar baskılıyken... başka hayatlarda rastlaşmak, nasıl dokunur kim bilir.. kolayı var mı ki ayrılıkların vedaların, yürek daha kopmamışken ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel dedin Hayal, kelimelerinin sıralanışına hayran kaldım... ve evet zordur vedalar vedalaşamıyorsan....

      Sil
  2. o kalpten silmek. sanırım en güç olanı bu..

    YanıtlaSil
  3. Sınırsız seviyorsan
    aslında her elveda gebedir bir merhabaya
    ve ne yaparsan yap
    ondan başkası olacaktır hep berhava

    Duygu dolu şiirler tebrikler Serkan Bey.

    YanıtlaSil