Sevmenin Sevimsizliği - Serkan Aydemir

Salı, Kasım 05, 2013

Sevmenin Sevimsizliği
Salı, Kasım 05, 2013

Sevmenin Sevimsizliği

...

05.11.2013

Senin gibi beni kimse sevmedi...
kimse sevmedi beni...
senin gibi,
terk edip gitti kendi hiçliğine...
herkesi bekledim kendi hiçliğimde,
ve ölürken mavi bir masal anlattım kendime...
senin gibi...
deniz renginde...
gecenin renginde

benim gibi seni kimse sevmedi,
kimse sevmedi seni...
benim gibi,
bir ömür sakladım yüreğimde...
bir ömür ne kadar dedim kendime,
gözlerine bakmak kadardı...
ve ölürken sana akan bir gözyaşı damladı yüreğimden...
senin gibi,
gecenin renginde,
deniz renginde...

...

Serkan Aydemir | Sevmenin Sevimsizliği



10 yorum:

  1. gecenin tanımsız rengi ve bu şiir iyi geldi doğrusu...

    YanıtlaSil
  2. aylin aslım-senin gibi şarkısı da fon olsun şiire..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oradaki sevme anlamında cem, buradaki sevilmeme... Türkçe'min güzellikleri :) ama iyi gider Aylin Aslım'a hayranız sonuç olarak :D

      Sil
  3. sevmenin farklılaştıran yansımaları..
    çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. Yüreğinin diliyle konuşabilen adam, şiir sana yakışıyor, en az sevmek ve sevilmek kadar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmek ve sevilmek... Her zaman biri diğerinden uzak bana... ve teşekkür ederim Almila...

      Sil
  5. Şiir gene enfes de, ben resme bayıldım Serkan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Şebnem, o an ki duyguyu öyle güzel yansıtıyor ki.

      Sil
  6. Seni sevmenin sevimsizliği hiç kadarmış oysa ...sessiz kaldım

    YanıtlaSil