Ölüme Susan Adımlarım - Serkan Aydemir

Perşembe, Kasım 21, 2013

Ölüme Susan Adımlarım
Perşembe, Kasım 21, 2013

Ölüme Susan Adımlarım

21.11.2013

...

Herkes sussun,
şehir, geceye batarken karanlık yağıyor göz kapaklarıma...
elveda gözyaşlarım...
her bir damlama artık bir hayat sığdıramıyorum,
ve ellerim boşluğa her değdiğinde zamanı senle siliyorum...
susun,
şehir, geceye kusarken intihar ediyor yokluklarına...
elveda sevdiğim,
her bir adımına hep bir umut geç kalıyorum...
biliyorum, ölüm sadece sana yakışıyordu,
susun,
ölüyorum...

...

Serkan Aydemir | Ölüme Susan Adımlarım 



10 yorum:

  1. yine ne güzel kelimelerin var senin Serkan, vurucu cümlelere dönüşen..

    yırtık bir kelime dolanıyor
    gölgen yatağımın başucunda
    yalnızlığını koynuma alıp
    usul usul soyunuyorum ölüme

    üşüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üşümek ruhun soğukluğundan oluyordu, yüreğini ısıtman gerek.

      Sil
  2. Bazı insanların yokluğu öldürüyor.. Hayatın onlara bağlı olması ne kadar acı...Çok ama çok güzel yazmışsın Serkan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onların varlığı yokluğu getiriyor daha önce bilmediğin, göremediğin yokluğu... yorum için de teşekkürler Kahve Telvesi...

      Sil
  3. Geç kaldım ey sevgili senli cümlelere
    Şimdi teslimim ölümün sessizliğine...
    Diyesim geldi şiirini okurken.

    Serkan, adımların umutlarına eş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de... umut etmeyi başarabilirsek tabi...

      Sil
  4. Cümlelerin sessiz çığlıklar gibi ama çok güzeller...
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  5. intihar eden yokluklar göz kırpıyor geceye..

    YanıtlaSil
  6. zamanı seninle siliyor, kimsesiz şiirlere ruhumu çiziyordum..

    YanıtlaSil