Her Şeyde Biraz Sen Vardın - Serkan Aydemir

Cumartesi, Kasım 30, 2013

Her Şeyde Biraz Sen Vardın
Cumartesi, Kasım 30, 2013

Her Şeyde Biraz Sen Vardın

30.11.2013

...

Başka bir yerde olmalısın,
başka birisi görmüş ki seni,
bu kadar şiir yazılmış üstünden,
Cemal Süreya gibi  birlikte mısralar düşünüyoruz,
Özdemir Asaf'ca heceliyorum gözlerini,
saklanmayı bilmiyorsun,
kaç şiirde buldum seni...

her çağda anlatılmışsın,
Dostoyevski bile biliyor saçlarındaki gizemi...
boşuna saklanma,
nerde olsan bulurum ben seni,
ne de olsa tüm kelimeler senin içindi...

...

Yağmur Saçlı Kadına Yazılanlar.

...

Serkan Aydemir | Her Şeyde Biraz Sen Vardın



8 yorum:

  1. Saklarsın şiirlere, nakış nakış işlersin her kelimeye ve çekersin nefes gibi içine...

    Ne güzel bir şiir ve ne güzel bir sevgi.
    Serkan, kaleminden kelimeler, yüreğinden sevgi eksilmesin.
    Şiir dolu geceler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookk teşekkür ediyorum Hamiyet bu tatlı yorumun için...

      Sil
  2. Şu siteye girince maruz kaldığımız müziği kapatsanız mı acaba? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen kapatabilirsin Büşra sağda yanda göreceksin bir hayalin vardı fotosunun üstünde hemen oradan çalan müziğin sol üstünde durdurmaya tıklayınca müzik kapanır hemen.... bilmiyorum ben çok seviyorum böyle bu tarz müzikleri her sayfa yenilenmesinde tekrardan başlaması hariç tabi :)) ama napalım en iyisi böyle oluyor...

      Sil
  3. ve dahi yazılmamış, yazılmayı bekleyen şiirler de onu gizleyecek onun için olacaktır.. güzel kelimelerine sağlık Serkan..

    YanıtlaSil
  4. "Neden aklıma geliyor istasyon büfesindeki duruşun
    hava soğudu -kasımın son günleri-
    kar yağacak,
    bembeyaz olacak unutulmuşluğum......"e.cansever

    YanıtlaSil
  5. kelimeler döküldü şimdi yalnızlığın savurduğu en onulmaz zamanlara...

    YanıtlaSil