Dünyanın En Çok Takip Edilen Blogları - Serkan Aydemir

Çarşamba, Kasım 06, 2013

Dünyanın En Çok Takip Edilen Blogları
Çarşamba, Kasım 06, 2013

Dünyanın En Çok Takip Edilen Blogları

...

Hani dedim bir şey vardır. Bir yazalım google amcaya bulalım dünyanın en çok takip edilen bloglarını; ama ne yazık ki bir hüsranla karşılaştım. Dünyanın en çok takip edilen bloglarını bloglovinde de bulabilirsiniz. Orada ve google'de aramamda karşıma çıkan bloglar ya makyaj setlerini gösteriyor, moda, defile ya biri çıkıp giysilerini paylaşıyor ya süslenip müslenip millette aldıklarını gösteriyor (Ne amaçla yapıyorlar anlamıyorum doğrusu) yemek falan yapanlar da önde olandan ya da magazin blogları. Yok bilmem kim ne yapmış. Aaa o onla ayrılmış dedikoduları filan dönüyor... Bunlar en çok takip edilen bloglar o_O. Dünya neden böyle diyoruz sonra niye olmasın ki. Bende diyorum neden çok zor bulunuyor adam gibi yazanlar. Neyse ki bildiğim çok değerli bloglar var etrafımda. Onlar bana yeter de artar bile. :D Yani yemekmiş, modaymış takip etmeyin beni, takip etmem sizi. Anlaşamıyoruz sonuçta, çünkü bir şey anlatmıyorsunuz. 

...

Serkan Aydemir | Dünyanın En Çok Takip Edilen Blogları






12 yorum:

  1. Çok doğru söylemişsin Serkan... Ne yazık ki boş şeyler daha çok prim yapıyor.. Ama ben yemek bloglarını biraz daha ayrı tutuyorum diğerlerinden. Zira orada da bir emek var. Takip meselesine gelince... Kemmiyetten çok keyfiyet önemli diyorum. Mesela google+1 de 610 takipçim var. Ama eminim ki çoğu bloguma dönüp bakmıyor bile..( istatistiklerden biliyorum :)) Mesele biraz da takip edeyim seni, takip et beni anlayışı mıdır anlamadım. Adam gibi 5-10 blog olsun, adam gibi 5-10 kişi okusun beni yeter...Biraz sert bir yorum mu oldu ne...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani işte asıl sorunda o ya bazen bloguma " merhaba, ben bilmem kim, blogunu çok beğendim takip etmeni beklerim." yazıp gidiyorlar. Görende emek harcadı sanıyor. Kopyala yapıştır yapıp kaçıyor. Bir giriyorum. Üst düzey gereksiz bir blog. Takipcisi de 800-1000 arası. Yazık gerçekten. Facebook gibi millet sırf arkadaş sayısını arttırmak için istek gönderiyor. Bir merhaba bile yok. Ekle robotlaşalım hesabı. Bu yüzden faceden de bazı paylaşım sitelerinden de nefret ediyorum. İnsanı mallaştırıyorlar. Yemek için biraz ağır olabilir haklısın; ama onlar da bana göre değil. :) Napim okuyup bir şey kazanmıyoruz. Dolma yapımını google bakınca da buluyoruz. :D Haklısın adam gibi 5-10 kişi olsun yeter....

      Sil
  2. Aynı serzenişler benden de çok geldi. Ama geçen gün şöyle bir şey okudum, yeni nesil -ki buna artık yetişkin insanlarda dahil...- günümüz hareketli yaşamından ve stresinden dolayı mıdır nedir tam olarak bilmiyorum, en fazla bir şeye 7 dakika odaklanabiliyormuş. -Biri de benim!- Kendi yazımda da değinmiştim, artık insanlar okumuyor. Haberlerin dahi başlığı okunuyor sadece, içerik yok, bir başkasına özet geçtiriyoruz pek çok şeyi, 140 karakterle kendimizi ifade ediyoruz.... Neyse çok fazla söylenecek var da , sen özetlemişsin zaten.

    O halde neymiş az olsun ama, öz olsun. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağa ayak uyduralım derken kendimizden çok şey alıp götürüyoruz. Dediğin çok doğru şöyle oturup da adam gibi yazı, kitap okuyan çok azaldı.

      Sil
  3. benim blog yok mu o listede?

    o zaman inanman gerçekliğine :))

    ya da gençleştirici maske olayına mı girsem ben acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bak o zaman kısa sürede top 10 u zorlarsın.

      Sil
  4. Ben battım desenize.Görsel bile eklemiyorum.
    Az olsun öz olsun.

    YanıtlaSil
  5. Sadece kendiniz için yazın :) Bir okuyan çıkıyor,çıkmasa da güzel bir şey yazmak..

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok doğru bir konuya değinmişsiniz , günümüzde neredeyse en çok öne çıkan bloglar genelde yemek ve moda blogları , ama her ne olursa olsun yazmak kadar güzel bir şey yoktur bence en azından benim için böyle yazmak beni gerçekten çok rahatlatıyor.

    YanıtlaSil