Bizsizlik Tutulması - Serkan Aydemir

Cuma, Kasım 15, 2013

Bizsizlik Tutulması
Cuma, Kasım 15, 2013

Bizsizlik Tutulması

15.11.2013

...

Hürriyeti elinden alınmış bir yağmur damlası,
nereye düşeceğini seçemiyordu...
yasaklamıştım,
gözyaşlarına eşlik etmeliydi,
senin teninde son bulmalı,
onurlu bir şekilde ölmeliydi...

senli beyaz bir gece,
benli kara bir geceye tutuluyordu,
bizsizlik tutulması,
merakla insanlar izlerken
yönü ezberletilmiş bir rüzgar dalgası,
nereye eseceğini seçemiyordu,
yasaklamıştım,
kalbinin ritmiyle dalgalanan saçlarına eşlik etmeliydi,
deniz kokan saçlarınla son bulmalı,
onurlu bir şekilde ölmeliydi...
ölmeliydim..

...

Serkan Aydemir | Bizsizlik Tutulması






9 yorum:

  1. Kalp, o ritimle hep dalgalansa ya..

    YanıtlaSil
  2. Tutulmaya gör bu amansızlığa
    dönersin
    viran olmuş şehrin sokaklarına.

    Serkan, iyi ki yolum düşmüş ve okumuşum satırlarınızı diyorum.
    Tebrik ederim, çok doğal ve içten her biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Hamiyet, iyi ki düşmüş yolun bu sayede senin de şiirlerine dokundu gözlerim...

      Sil
  3. Müzik seçimi, gif ve şiir harika bir kompozisyon olmuş. Bir de;

    "senli beyaz bir gece,
    benli kara bir geceye tutuluyordu
    bizsizlik tutulması" son derece makul ama bi o kadar da imkansız bir anlatım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bir o kadar imkansızı anlatıyordu.. teşekkür ederim Zerdali bu güzel yorumun için de...

      Sil
  4. ne güzel şeymiş öyle bzsizlik tutulması.. yürekteki yarin sevginin kıpırtıları, duyguları sevdanın ete kemiğe bürünmüş, kelimeleri giymiş hali, çok güzel. Yüreğine sağlık Serkan.. Keyifle okuyorum bu satırlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel yorumun için Hayal...

      Sil