Zamanda Karşılaşılan Rastlantılar - Serkan Aydemir

Cumartesi, Ekim 19, 2013

Zamanda Karşılaşılan Rastlantılar
Cumartesi, Ekim 19, 2013

Zamanda Karşılaşılan Rastlantılar

...

Bugün seni biriyle aldatabilirdim...
deniz kıyısında gezinirken gördüm öyle,
masum duruyordu,
rüzgarla anı kaçıştırıyordu...
birkaç anlam çıkarttı cebinde,
senden artan birkaç anlam kalmıştı cebimde...
yanına gitmek istedim,
her bir adımda birikmiş anlamlarım azalıyordu...
yanına vardığımda anlamsız olacağımdan korktum önce...
güneş hiç bu kadar mevsimsel ısıtmıyordu...

bir hayat duruyordu önümde, zaman geçerken...
daha da yakınlaştım bir ömrün mesafesinde,
aramızda birkaç geçmeyen gözyaşı vardı,
birkaç anlamsız anı...
deniz kıyısında gezinirken...
aklıma kaçamadığım şarkılar geliyordu,
yani bugün seni biriyle aldatabilirdim...
ama yağmur izin vermiyordu...
artık ben geçmiş bir zamandım,
ve sen yoktun o kadın da zaten denize girip kayboldu...

...

Serkan Aydemir | Zamanda Karşılaşılan Rastlantılar











4 yorum:

  1. yağmurun izin vermediği zamanlar meydan okur meçhul düşlere...

    YanıtlaSil
  2. arta kalanlar bir yok oluşa izin verebilirler miydi?
    çok güç...

    YanıtlaSil
  3. Çok etkilendim. Varlığı yoklukla aldatabilirdim ki varlık gerçek miydi?
    Hayat bazen çok sanal geliyor..

    YanıtlaSil