Senli Sensizliğim - Serkan Aydemir

Pazartesi, Eylül 30, 2013

Senli Sensizliğim
Pazartesi, Eylül 30, 2013

Senli Sensizliğim

...

seni düşünmemek için
sakladım kendimi
beynimin en derinliklerine
ve içimde biriken çığlıklarımı boğdum sensizliğe...
ben hep düşlerde gerçektim
bu yüzden ben her gece
seni düşledim gizlice...

sen beni hiç bilmedin
ve tek gerçeğime yenilirken
seni unutmak istedim
sonra unutulmaz olduğun geldi
aklımın bilinmeyen bir yerine...

ve yalnızlığıma
sensizliği anlatmaktan yoruldum
yorgunum...
elimden gelse anlatırdım sana her şeyi
değiştirebilseydim gerçeğimi
ilk sana koşardım...
ve melekler düşerken düşler şehrime
sadece cennetimi gösteren gözlerini
aradım sessizce...

ve anlatabilseydim içimdeki seni
hayran kalırdın kendine...

...

Serkan Aydemir | Senli Sensizliğim


4 yorum:

  1. Serkan, ama anlatılamıyor değil mi?
    Sözcükler sıralanıyor yürekte
    lakin bir türlü dönüşmüyor kelimelere
    ve sevgi bir dev gibi büyüyor sessizce
    ve tabi yalnızlığın o buz tutan köşelerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatmaya engelleyen şeyler var bu hayatta... ama biliyorum ki anlatmakta yetmiyor bazen...

      Sil
  2. İnsanın içine dokunuyor yazdıkların. Kendi içimden bir parça buluyorum. Yüreğine, kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Tuğba; üzücü, ama insan işte bazı zamanlar kayboluyordu kendi çıkmaz sokaklarında bazı zamanlar kendi gibilerine rastlıyordu...

      Sil