Aldatılan Kelimeler İçinden - Serkan Aydemir

Pazartesi, Eylül 30, 2013

Aldatılan Kelimeler İçinden
Pazartesi, Eylül 30, 2013

Aldatılan Kelimeler İçinden

...

ben kendim için değil,
onun için yazdım...

o ise başkasına...

ben her şeyi ona anlatmaya çalıştım,

o ise başkasına...

yani artık her şeyi anladım,
ben onun için biriymişim artık,
sıfıra yakın değerde...
anlamsız...
anlamayın zaten,
ben beni bende bıraktım...
bana rağmen...
ve "o birisi'nin" dediği gibi,
çok dertli olmak için,'insan' olmak yeterliymiş gerçekten...

yani o kadar şeyi boşa anlattım,
başkası yazıyormuş zaten bendeki seni...
başka bir şekilde,
bu yüzden ben artık bıraktım,
o başka birisine...

yani o, beni değil " o biri'sini" beğensin artık...

...

Serkan Aydemir | Aldatılan Kelimeler İçinden



0 yorum:

Yorum Gönder